1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mijn xbox doet raar please help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door derperado, 5 jan 2003.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het opzich wel goed die service van microsoft wat ik zo hier en daar (overal eigenlijk hoor). maar eigenlijk MOET je helemaal niet daar naartoe bellen, ze moeten gewoon een goed product afleveren!! toch??
     
  2. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar een 100% product bestaat niet. Er zullen altijd defecte producten zijn.

    En omdat dit een xbox forum is zul je hier dus ook veel kapote xboxen tegen komen. Mensen die een xbox hebben en waar hij het doet zullen dat niet vertellen natuurlijk
     
  3. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje he , de xbox is zo te zien ook niet 100 % goed he.
    ben ik blij dat ik tot nu toe nog geen problemen heb gehad.
     
  4. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja indeed. :D

    Maar dat is met elke electronica :D Ik heb er vaak last van. 2x me tv 2x me computer ga zo maar door

    Maar me xbox doet het nog goed :D

    gelukkig maar. En mocht hij stuk gaan weet ik wel dat de service zeer goed tot fantastisch is
     
  5. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de mijne heeft het gisteravond begeven.
    Can't recognize the disc jabbajabbajabba.
    Het 0800 nummer gebeld(gratis) en het probleem voorgelegd.
    Een referentie nummer gekregen (want hij deed het weer ) maar goed vanochtend ff kijken of ie het bleef doen aangezet en voila weer niks geen enkel spel dvd en audiocd.
    Op mijn werk ff gebeld ref.# doorgegeven ff zitten babbelen maar weer een andere ref.# gekregen .
    En binnen2 dagen krijg ik de wel befaamde doos(zwarte doos?) .
    Wel vreemd ik ge(mis)bruik die xbox niet zo vaak maar sinds live is dat giga veranderd.
    Maar moet wel zeggen perfect geholpen geen wachttijden echt top ,op dit moment.
    Is er trouwens veel sorus met de dvd-speler? ik d8 ergens iets gelzen te hebben dat de dvd-spelers in de xbox niet zo goed waren dan M$ d8.
     
  6. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens op het forum gelezen dat er 3 soorten/merken dvd spelers worden gebruikt voor de XboX...
    De 1 beter als de andere.
    Gelukkig heb ik met mijn box tot nu toe geen problemen gehad :D
    Wel heb ik een keer een spel moeten omruilen omdat het schijfje vol zat met krassen.
    De eerste keer kon ik het spel spelen, de volgende dag niet meer...
    Heel goed mogelijk dus dat de krassen zijn onstaan door mijn zwarte monstertje 8) ...spel kon ik binnen 24uur ruilen.
    Daarna nooit meer iets raars gemerkt of gebeurt.
     
  7. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ding amper gebruikt (wachtend op live) en afgelopen zondag 5 uur gemotogpd en daarna noppes .
    Het vet (om de dvd radwerk te smeren) zat er nog op.
    Ik ben super zuinig op mijn boxje (is niet zo goedkoop).
    En vind het flink KU. dat ie niks lezen kan maar zoals ik geholpen door customer care heb ik de volste vertrouwen in ,ook door reacties van andere gebruiker hier op het forum
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen andere spellen het wel?? Mischien ligt het niet aan je xbox. Spel kan ook niet goed werken. Als dat het geval is hoop ik dat je het bonnetje nog hebt.
     
  9. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is nog geen 6 maanden oud in november gekocht verleden jaar geen enkel van mijn games doen het erop en ook niet een handvol dvds die ik heb
     

Deel Deze Pagina