mijn xbox is verkracht

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the predator, 9 nov 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand verkrachten kan nooit veilig gebeuren:9 :+

Iig succes!

2. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, ik had net hetzelfde probleem. Mijn XBOX harde schijf is vervangen geweest en de oude savegames stonden er allemaal nog op. Dus je savegames zal je niet kwijt zijn, tenzij de harde schijf natuurlijk écht helemaal kapot is.

greetZ

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox is ooit ter reparatie geweest ivm een aanlopende fan. Zij konden mj toen niet garanderen dat de data bewaard zou blijven. Het stond er nog wel op omdat alleen de fan of het moederbord vervangen was.

Koop dus voor de belangrijkste savegames maar een memorykaart. Bij bol.com een thrustmaster kaartje voor maar 5 euro!! Levertijd is echter wel 2-3 weken.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    whahahaha toen ik de topic titel las viel ik van m'n stoel van 't lachen... maar ja, beterschap iig

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    u sick minded people :p

6. Hanry X

Hanry X Diehard Wannabee

Leuk Bevonden:
    0
    een morning after pill geven, baarmoeder uit laten zuigen... je weethetwel....

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Moet je zeker doen, mijn xbox (launch xbox) kon dvds niet goed lezen en toen ben ik zo irritant geweest bij de shopmanager van de intertoys dat ik 10 min later met een nieuwe naar huis liep. Was wel al mijn savegames kwijt wat kut was maarja het was het wel zeer waard. (bijna al mijn spellen overnieuw uitgespeeld)

8. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe irritant zijn werkt altijd, hoewel ze ook wel es mensen wegsturen als t te druk is... zoals laatst, ik stond daaro te kijken bij die hoesjes he, zon wijf zegt: ga maar weg
    je bent aan t stelen!, ik zo van: wat valt er te stelen, er zit niks in t hoessie... zij weer: ja je kunt t hoesje stelen ik: dan gaat t alarm af... zij zegt: eruit of ik bel de politie ik: kolere wat een stinkwinkel!
    toen voelde ik me dus egt ff zwaar genaaid, en nu... hun hebben zoiets van|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- kutkutkut we zijn failliet, hadde we die gast maar niet weggestuurd! ik en me vriende (de enige die daar ooit kome) kopen daar dus nooit meer iets(t was tog een kleine klotewinkel) nu een grotere gameszaak :D }:] *) :cool:

verrek ik heb dezelfde avatar als genassix :cool:

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  9. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Haha toeval van de zelfde avater man! LOL. Naja jij hebt gewoon smaakt. Wie neemt een ander jij of ik? Mzzzls.

10. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo mag dat dan niet? 2 dezelfde avatars? wat d8 je ervan als we m allebei houden :cool: ??

11. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Mag wel maar is zeer irritant, dan gaan mensen je door elkaar halen enzo. Plus vind het erg irritant als ik die avater zo zie, denk ik dat ik het ben. Maja zie wel of er een andere leuke van knuckels is...

12. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. eerlijk gezegd zit ik er niet op te w88 om een nieuwe te zoeken dus.... of jij dan een nieuwe wil zoeken (no offense)

ps. srry voor de offtopic bezigheden...

13. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je wat Lama zitten allemaal, tgaat eigenlijk nergens over. Sorry voor OFFTOPIC enzo. Khoud de mijne gewoon, tenzij ik een betere tegenkom. Naja Phoenixian de mzzzls.

14. rudodavid

rudodavid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zo het niet op sturen want onder op de xbox staat als u de xbox open maakt vervalt de garantie dus dan denken ze dat je de xbox hebt opgemaakt(microsoft

15. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de topic zo lees, heeft hij zijn Xbox niet opengemaakt hoor.

Gewoon opsturen, je hebt recht op een degelijk product.

16. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    i agree with revolution :D

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon Xbox lijn bellen, kan nu ook in het nederlands. Alles duidelijk en volledig uitleggen en afspreken wat je op moet sturen, even de naam van die persoon opschrijven voor de zekerheid. Komen ze netjes een verpakking brengen en weer ophalen. Na een weekje heb je hem weer terug.

18. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    als ik die xbox helplijn bel krijg ik een fokking engels iemand aan de telefoon :confused: echt vaag

Deel Deze Pagina