Ach ja bijna nieuw jaar en da betekent ook bijna 14 maart kan niet w8en en ik heb het nu ook nog niet perce nodig want er zijn toch nog niet veel livegames.
shit mensen ik heb probleem met de cable's moet ik andere cable er bij kopen want hij herkent mijn cables niet
...en hoe bedoel je 'niet herkennen'? Ik heb nog nooit gehoord van kabels die wel of niet 'herkend' worden.
zien jullie die kable met dat zwaart pijltje die stop ik in de xbox, maar er nog een probleem als mijn pc niet aanstaat gaat mijn moden ook niet aan!!
Weet ik.... Daarom gaat het ook niet werken met een usb modem.... misschien gaat het werken als je router software installeerd op je pc en een netwerkkaart om je xbox te verbinden
ik hoop voor je dat het werkt ik wou ook een live kit uit de usa halen maar vond de gok toch iets te groot:{
weet iemand of deze kables hier in nederland te krijgen zijn en kan ik ook die gebruiken met mijn adsl usb modem?
Je wilt je xbox verbinden via de pc. Dus m.b.v een netwerkkaart. Je moet dan juist een crossover-cable hebben. Ziet van buiten er net zo uit als die normale standaard netwerkkabel maar is het niet! Crossover dus als ik het goed begrijp....