ik heb 2 sattelliet speakertjes, wel ouwe, van Jamo en 2 gewone speakers voor op mijn radio van aiwa...
denk niet dat dat zo geweldig gaat klinken. Bij mijn Hifi setje(met dolby surround en prologic etc etc) zaten 5 boxen, waaronder de center ook voor de lage tonen zorgt, het is dus een soort 4.1 setje. (ik heb nog meer aansluitingen aan de achterkant, waar onder voor een echte subwoover, dus die komt er nog wel. Dit klinkt prima. Als je leuk geluid wilt krijgen kan je beter dat id met je stereo aan de kant zetten volgens mij, en zo'n 5.1 zetje kopen die op je xbox kan
Weet iemand waar ik een verlengkabeltje kan halen voor tússen de 2 audio-aansluitingen van de scartkabel en mijn stereo?
@Morpheus: die kun je gewoon bij een elektronica winkel zoals de dixons of harense smid ofzo halen... je moet denk ik zo eentje hebben met aan de ene kant 2 ingangen (female) en aan de andere kant 2 pinnetjes (male)he??? zijn niet zo duur meestal, heb ik laatst ook eentje gehaald voor 9,95 voor 5 meter @Gerjan: ja ik denk dat ik ook zoiets ga doen... als ik weer geld heb maja dan heb ik wel 7 speakers op mijn al volgebouwde kamertje staan...
Veel mensen zijn helemaal gek van subwoofers. Ik snap dat niet helemaal. Een stel goede boxen geven ook heel mooi laag geluid, en voor het ruimtelijke effect voegt het helemaal niks toe. Het enige wat de subwoofer doet is hele lage tonen uitstaoten, wat mooi kan zijn voor zwaar klassiek, opera, en bij bepaalde special effects bij films. Echte, losstaande subwoofers die niet binnen budgetsetjes vallen (waarbij het eigenlijk alleen maar halve luidsprekers voor lage tonen zijn) worden door veel mensen uitgezet. Ik wil een alleenstaand huis voor mijn subwoofer Een centerspeaker voord e lage tonen ? Interessant, meestal worden de frontspeakers gebruikt voor het laag, ik ben wel nieuwsgierig wat voor set dat is.... ?