Minder "bloot" op game-beurzen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 24 jan 2006.

1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Minder bloot op gamesbeurs

Dit jaar zal er een stuk minder van het vrouwelijk schoon te zien zijn op de Electronic Entertainment Expo. Tenminste, als het aan de organisatie van het evenement ligt. Dat meldt The International Game Developers Association.

Er zijn namelijk nieuwe regels ingesteld met betrekking tot naaktheid en het tonen van seksueel getinte beelden, dan wel handelingen. Deze nieuwe regels zijn als volgt:

"Material, including live models, conduct that is sexually explicit and/or sexually provocative, including but not limited to nudity, partial nudity and bathing suit bottoms, are prohibited on the Show floor, all common areas, and at any access points to the Show. ESA, in its sole discretion, will determine whether material is acceptable."

Dit wil dus zo veel zeggen als dat modellen niet 'gedeeltelijk naakt' mogen zijn en geen seksueel getinte handelingen mogen doen. Het is aan de organisatie om te beoordelen wie te ver gaat en wie niet. Overtreders krijgen eerst één verbale waarschuwing, waarna mogelijk een boete van 5000 dollar volgt.

Dit mag dus niet meer

wat vinden jullie hier nou van? ik vind het echt zware onzin.. het hoort er eigenlijk gewoon een beetje bij.

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo dan concentreren die pers-nerds zich op de games en krijgen wij destemeer info

3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    haha, wat moeten ze dan..

verimpelde oma's met bontmutsen neerzetten ofzo?

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alsof ze overdreven bloot zijn...Op het strand zie je nog blotere babes:+

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    jezus he die berus is toch voor 18+?

mean kamasutra mag wel?

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het ook niet kunnen. Het is gewoon vrouw onvriendelijk. En dat kan toch niet meer in 2006! :+

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het ook schandaling. Op die manier kwamen die lui die die beurzen afstruinen ook eens in aanraking met het vrouwelijk geslacht.

8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Toch hebben ze wel gelijk, wat hebben die vrouwen nou met games te maken...:confused:

9. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat nou op! dat is toch mooi dat er z'n vrouwen rondlopen en je let echt wel op e beursd en niet allleen op de vrouwen .... en op het strand zijn ze bloter ...waat een onzin om af te schaffen

10. Rovak

Rovak Guest

wa kan mij het boeien, ik kom daar toch nooit :/. En als je vrouwen wilt zien dan zijn daar betere plekken om naar toe te gaan. Het enige wa me boeit aan de E3 is de games, voor de rest ga ik wel ergens anders heen

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    boeje het oog wil ook wat

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die vrouwen zijn gewoon een marketingmiddel...

13. Rovak

Rovak Guest

Daarvoor hebbe ze dus next-gen gaming uitgevonde.

14. basovich

basovich Guest

ja idd :p...mrja se sijn vaak wel kenker dom die wijfe...maar wel lkkr:p

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dat is een belachelijke post.

Het is typisch amerikaans om dit soort dingen af te schaffen/ censureren. Ik vind het zeer overdreven, maar voor de rest interesseert het me eigenlijk niet.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    als je in de rij staat heb je tenmisnte iets te doen joh, beetje naar chikkies kijken ;) ja ze moeten het zelf weten, maar nu kom ik nie meer!!!

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie natuurlijk graag zulke vrouwen voorbij lopen;) Maar op een Gamebeurs hoeven die niet aanwezig te zijn. Wat hebben Babes met Games te maken? Niks... Je komt voor de Games en niet voor hun. Mensen vinden het natuurlijk leuk dat er mooie vrouwen staan maar die hebben daar niks te zoeken.

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    van mij hoeft het idd ook niet die blote dames...leuk om naarte kijken maar niet op een gamebeurs.....die nerds/pubers die daar rondlopen zien alleen chicks op internet en nu ineens in het echt, daar kunnen ze helemaal niet mee omgaan en gaan ze denken dat het normaal is en krijg je weer groepsverkrachtingen en dergelijke.....
    Maar even serieus, het voegt geen zak toe behalve een stelletje figuren die "lekkere wijven kijken" als ultiem dagje uit beschouwen....

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zo bij de Formule1, maar ja daar zijn ze toch ook nog steeds...

Ik zie ze liever blijven dan dat ze weg gaan, altijd leuk van die (meestal) mooie vrouwen toch

20. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig getuigt dit wel van enig verstand

Deel Deze Pagina