1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Minecraft Playstation Edition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 sep 2014.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik zit ook al te wachten op die Vita versie. Ik heb Minecraft zelf nog nooit echt gespeeld, maar het lijkt me een pracht van een game op een handheld.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mwah Minecraft hoort gewoon thuis op de PC en speelt lekker op consoles maar ben bang dat de Vita versie matige draw-distance gaat hebben...

Maar we zien het zelf snel genoeg, hij kan elk moment uitkomen, Denk zelf volgende week omdat hij vorige week ergens in certificatie is gegaan bij Sony

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

@ 5:15 :D

On A Rail
    Travel by minecart to a point at least 500m in a single direction from where you started.

Dr0kz vindt dit leuk.
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Morgen dus eindelijk de Vita release! Wie gaat hem nog meer spelen?

Nice :) wij hebben hem laatst ook gehaald... Nu nog "The End" in en wat kleine dingetjes voor de plat :cool:

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DulleNL vindt dit leuk.
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jeej, eindelijk. :D

Zat te kijken naar wat trophies die ik al had in de PS4 versie. Ik weet niet of de Engelse vertaling ook zo raar is, maar ik heb nu wel een heel raar beeld voor wat ik had moeten doen voor deze

Maar goed, als de koeien dat willen.

Dr0kz vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ist cross buy. Heb em op de ps4

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    It is not, helaas.
    PS3 <> Vita = cross buy.

Daarom heb ik ook eerst de PS3 versie gekocht, waarna ik voor 3,99 kon upgraden naar PS4. En nu dan de Vita versie voor noppes krijg.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vita versie is prima tot nu toe, uurtje of 3 (godver wat gaat die tijd toch snel als je ff bezig bent..) gedaan en het is vrijwel hetzelfde als de 360 versie.
    Weinig te klagen tot zover, de port is iig goed gelukt.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat de texturepacks wel cross buy over alle platformen waren, maar die van mij moet ik gewoon opnieuw betalen. :confused:
    https://store.sonyentertainmentnetw...film/cid=EP4433-PCSB00560_00-KTP0000000000008

Zal dus ook wel weer zijn dat PS4 <> naar iets anders niet werkt, maar andersom wel. Flaaaauuw :'-(
    Terug naar het standaard texture pakket. Hopelijk kunnen mijn ogen dat aan. :D

edit: Wacht, ik zit op de PS4 in de store, en daar wilt ie ook dat ik betaal.
    wuts going on here.

Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er is iets mis dan bij jouw want hier kan ik gewoon mn DLC die ik op de PS4 het gekocht op de Vita gebruiken.

Restore licenses geprobeerd?

En zet je Vita's op Engels man :lol:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar, maar... Die NL trophy beschrijvingen zijn altijd zo leuk om te lezen. :+

Restore licenses nog niet gedaan. Is er ook een Vita versie van dat, of kan dat alleen op de PS4?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Op de Vita niet, misschien gewoon even restarten :)

Heb jij trouwens nog die trophy nodig dat je Diamonds moet gooien naar een andere player?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, die heb ik al 'per ongeluk' gehaald. :p
    Ik was druk aan het mijnen en ik liet mijn zusje komen om mijn met bloed zweet en tranen verkregen spullen op te halen en naar huis te brengen, voor het geval ik opeens op lava zou stuiten. *plop* trophy. :+ Wist niet eens dat daar een trophy voor was.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Trophies die je niet verwacht zijn altijd het best :)

Gehaald dus op de Vita of PS4 versie? :+ Ze hebben dezelfde Trophy lijst (EN PLAT WOoOo)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ohh, nee alleen op de PS4. Ik begin pas met de Vita versie zodra ik mijn texturepack terug heb :lol:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Passing the Time
    Play for 100 days.

Die gisteren gehaald. Altijd lekker hoe dat werkt in een hoop (splitscreen) co-op games. Zusje kreeg em niet :D

Hoe maak ik trouwens een ovaal? Ik ben daar zo slecht in. Is er een site met tips hoe dat aan te pakken? Ik heb een rechthoek van (ongeveer) 155 x 77. Daar wil ik nu de hoeken vanaf schaven zodat het een kolossale ovaal wordt.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja de 2e speler krijgt wel trophies maar er word geen savegame voor aangemaakt... Super irritant ook dat je dan steeds de sensitivity omhoog moet gooien, skin veranderen, ui instelling en die kut tutorial popups uit moet zetten...
    Scheelt trouwens wel als je vaak gaat slapen dan sla je de nacht over.. Had die echt al in de eerste paar dagen dat de PS4 versie uit was :+

Ovaal kun je maken door langzaam steeds met 1 blok naar binnen te bouwen zeg maar. Zolang je het maar evenwijdig doet moet het goed gaan.

Deel Deze Pagina