Wah mok doen dan? Stuur anders ook ff een PM dan krijg ik tenminste een mail notificatie Zit niet meer elke dag op het forum aangezien het toch een doodgebloed zooitje is hier (en dan heb ik het niet over onze minecraft topic maar xbw in het algemeen )
uhhh je weet toch dat ik niet meer de server beheer Iemand anders doet dat nu. Ik neem aan een van jullie . Heb wel een server draaien maar daar willen jullie toch niet op spelen
FTB heb ik geen zin in nee, maar als je gewoon de creative wereld hebt draaien wil ik daar wel bouwen. Hoofts server is nog niet online geweest sinds ik m'n nieuwe computer heb.
Als je me nou gewoon eens een appje stuurt, dat lees ik tenminste direct. Tjitte heeft de server even offline omdat hij er weinig op speelde en verder ook niemand (Ondanks dat iedereen hoge plannen had). Maar ik zal hem zeggen dat die wel weer online mag en dat de mensen weer willen bouwen. Komt goed.
Nee, maar we hebben het ook wel gehad dat we hem online gooiden en dat er vervolgens niemand ging bouwen. Dus als er indd mensen echt 'gaan' bouwen, dan kan het wel.
Ja maar serieus. De server is nog nooit online geweest. Behalve de eerste 3 dagen. We roepen continue of hij online kan, maar dan zeg je dat er niemand online is. Hoe moeten we weten wanneer de server uberhaupt eens aan geweest is. <x3
Hij heeft maanden online gestaan Stier, in die tijd zat Dusky steeds met onderdelen van z'n PC die moesten komen en school dingen geloof ik, en jij was überhaupt nergens te bekennen, dus ja. Maar ik zal het Tjitte nogmaals vragen, al ben ik momenteel een beetje klaar met die jongen (Om andere redenen btw).
Maar ja, als je afhankelijk bent van iemand buiten het forum heb ik liever dat de server geregeld wordt door iemand van hier, al helemaal dat je meldt dat je klaar met hem bent.