Dat gaat om persoonlijke redenen en heeft dus niks met Minecraft te maken. Ik zal hem vragen of die de server weer online gooit, dan kan er verder gebouwd worden.
Kan wel persoonlijk zijn maar mocht er wat toch iets tussen jullie gebeuren en hij klapt de server uit schiet niemand wat mee op.
Nee, zo erg is het niet. En ik betaal (Zodra de server weer online is) mee met nog iemand anders, dus dat gaat geen probleem zijn. Ik kan hem ook om de wereld vragen zodat iemand anders hem kan hosten als jullie dat leuker vinden. In onze wereld is namelijk al enorm veel bijgebouwd ten opzicht van de laatste XBW wereld van Silver. Ik bel hem morgen even dan hoor ik het wel.
Nou @Silverlink , fire that bitch up! Ik heb toch niet gebouwd sinds ie offline is. Als er gewoon twee werelden komen (1x creative, 1x (modded) survival) is ook iedereen blij. Als iedereen die wil bouwen dan ff een paar euro per maand lapt, dan hoef je ook niet op te draaien voor de hosting kosten zoals in het verleden en dan hoeft er ook niet gezeurd te worden als je even een dag iets anders te doen hebt (afstuderen van de universiteit) of uberhaupt geen computer hebt om op te spelen. Ik moet trouwens ook nog steeds Minecraft aan de praat krijgen (heb ook geen moeite gedaan omdat er niets is om aan te bouwen). De vanilla game werkt wel, maar het gaat natuurlijk om de mods. Ik had Magic Launcher geinstalleerd, alleen dat werkte om een of andere reden niet. Ik wil gewoon een makkelijke manier om m'n mods te installeren en ik wil ook shader mods installeren, nu ik eindelijk een computer heb die het aan kan.
Ik voel zo aan dat Silver er misschien niet heel veel zin in heeft, heeft iemand anders nog zin om de server te hosten die er ervaring mee heeft? Ik heb de map nog wel als download (van augustus 2015).