Dan ben je er om de verkeerde tijdstippen. Stier en ik zijn lang afwezig geweest en komen nu weer regelmatig. Ook Dusky kom ik zo nu en dan tegen. Is al meer dan de afgelopen weken/maanden. Bovendien wordt er weer echt gewerkt aan uitbreiding van de steden, dus veel wegen en gebouwen.
Wtf is er met het geluid btw, ik hoor alleen ''break break break'' als ik blokjes plaats of weg haal. Zal wel met 1 april te maken hebben ofzo...
Vanaf nu (Tijdelijk) beschikbaar: XBW FTB Craft: Pack: Direwolf20 server url: xbwcraft.no-ip.info Hij draait bij mij thuis op een test servertje dus laat even weten hoe ie loopt Heb 300Megabit per seconde up en down dus er zou weinig tot geen lag moeten zijn
Dat lijkt me niet nee. Volgens mij was het gewoon iets wat een of andere dude op Reddit gemaakt had. Lijkt me wel lachen voor een minigame.
Ja dat wel, maar niet een standaard functie ofzo. Hij zal het idd hebben gemaakt met command blocks. Eigenlijk zou SethBling nog ff een of andere doos in de lucht/grond moeten plaatsen waar command blocks voor een of andere minigame in zitten en dan heb je een minigame die nooit hetzelfde is!
Begint al steeds meer op een stad te lijken! Ik werd trouwens laatst zo gespawned: Kan maar 1 iemand gedaan hebben.
Silv, zou je het spawnen van mobs uit willen zetten? Ik ben de varkens, koeien en schapen die steeds midden in m'n stad staan beu. Is dat stained glass wat ik zie trouwens nou iets uit Vanilla of is dat van FTB?
Zie al tijden geen blokjes meer in Minecraft. Zie alleen nog wat Signs. Iemand die weet hoe dit te fixen? Het is geen xray en in heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd.