Wie doet er vanavond een uurtje mee met Minecraft Party? Moeten we ons wel even verzamelen in de Minecraft Party hub.
Mario Party achtige minigames met veel man. Best tof. Allemaal kleine minigames van maximaal 2 minuten. Daarnaast heeft die server ook andere game types, zoals Zombie Survival of een soort Deathmatch met guns.
Kunnen we best doen. Niet dat we echt kunnen chatten ofzo, aangezien behoorlijk wat andere mensen op de server zitten. We moeten alleen even een Party lobby uitkiezen (Zijn er momenteel 4, geloof ik).
Ja, maar die kan ik dus niet gebruiken. Iemand die anders nu al even die server in komt? IP: minecraftparty.com 1.7.5 aan te raden. Even /hub typen als je erin bent. Ik wacht daar.
SEUS komt nu ook met 3D textures! http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/26ti4j/parallax_is_awesome_seus_3d_textures/ Binnenkort maar ff de loterij winnen en een NASA PC kopen om Minecraft met shaders en shit te kunnen spelen. Ook tof gemaakt dit: [yt]014eUhk-nKI[/yt]
Iemand interesse om de server over te nemen? Ik betaal er nog steeds maandelijks voor terwijl ik er helemaal niets meer mee doe. Al zijn er geen geintresseerden dan gaat de server rond 19 juni offline! Wereld downloads zullen dan natuurlijk beschikbaar komen
Ik heb er helaas geen geld voor. Ik wacht wel op de download dan. Wel jammer hoor. Toch wel een end of an era. Waar ik helaas het begin niet van mee heb gekregen.
Misschien, HEEEEEEL misschien ga ik hem wel lokaal op een servertje draaien bij mij thuis. Dan kan ik iig het beter beheren dan nu
Jup zeker, mooi tijdperk. Ik kan hem zelf misschien wel draaien op een oud macje. Net als vroeger haha.