Dat wel, maar toen we die cirkel gingen maken waren we toch echt met z'n drietjes. Edit: OMG, wat een tijden. Dit was idd van de ontdekking van de ecowijk door Modder Columbus. En zie die groene wildernis die later Stierhattan zou worden. En hierop staat nog de wildwaterbaan vlakbij IC
Beter gaan we nog een keertje op een druilerig weekend in November iets episch bouwen, lekker brainstormen en allemaal met een episch projectje bezig wat niet al te lang duurt.
Ik kan me nog herinneren dat ik om 3 uur 's nachts in mijn eentje de buitenste ring afgemaakt heb. Ofja, meer opnieuw aangelegd omdat hij niet uitkwam nadat iemand aan één van de kanten een blokje vergeten was. En toen knalden we een krater in de berg verderop.
Vanilla Naja Modded vind ik niet zo'n ramp zolang het de game niet te veel uit balans haalt of te veel toevoegd zodat het te veel word, maar in ieder geval niet te veel world edit tools. Dat is nou juist de charme van Minecraft, 3 uur bezig zijn om een dik stuk dirt uit te graven .
Met modded bedoel ik dat je client ook gemod wordt (Zoals FTB, Atlauncher of TechnicLauncher) Als de server weer online (vanilla) komt wordt het sowieso weer Bukkit. ***** EDIT ***** Alhoewel ik zie dat bukkit een DMCA heeft gekregen. Kijken of daar een vervanger voor is of komt anders wordt het compleet vanilla Sponge wordt waarschijnlijk de vervanger van bukkit. Kijken hoe dat weer gaat werken.
Alsjeblieft niet. Wordt een nieuwe regel op de server: Geen lelijke blok gebouwen van tich blokken hoog.