Minister Remkes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door VySio, 7 jan 2005.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit in de Zeebeving threadmoet worden geplaatst, maar ik zag ruimte voor uitbreiding voor andere onderwerpen als dit onderwerp verleden tijd is en er weer een nieuwe "hype" over diverse politicus (dan meot de threadtitel aangepast worden)

Ik vind het ronduit belachelijk dat Minister Remkes zo uitgekafferd word door "iedereen", Minister Remkes is op vakantie in Thailand, 220 Km weg van het ramp gebied. Volgens een aantal mensen had de minister direct naar het gebied moeten gaan. om te laten zien hoe menselijk hij wel niet is. De Media heeft dit flink gehypt en nu laat de media denken dat Heel Nederland nu anti-Remkes is alleen omdat hij neit bij het gebied is geweest, niet om zijn politieke standpunten. , en als 1 schaap over de dam is...

De verklaring van Remkes was dat hij niet zou komen omdat hij alleen maar in de weg zou lopen, Ja wat moet hij daar ook. Nu schildert de media hem af als iemand die lekker van zijn vakantie geniet. En niets om zijn Aziatische medemensen geeft. Tuurlijk ontroerd het die man ook. Alleen zoals hij zelf ook al zegt wat kan hij doen. Mensen hoeven heus geen troost van een man die ze nauwlijks kennen. Die zitten er niet op te wachten op een vreemde schouder waar op gehuild kan worden, omdat er vermiste- of verleden familileden- en vrienden zijn.

En waarom zou een vrij onbekende politicus moeten reizen, terwijl in dát geval Balkenende ook wel bij een vrachtvliegtuigje had kunnen stappen om de mensen daar moreel te steunen. De reis zal wel zo'n beetje net zo lang duren. Dus daar hoeft het ook niet om gedaan te worden (zal wel wát verschil inzitten), dus waarom hoeft dat niet, en Remkes wel, terwijl Balkenende een hogere status heef tin het land

Ik kan ook geen goed argument geven eigenlijk waarom ik met Remkes meeleef (ja ook met de getroffen Aziaten natuurlijk, maar op een andere manier) Vind het gewoon belachelijk dat het de Media wéér eens lukt om binnen een paar dagen iemand helemaal zwart te maken.

(niet nuttige info)
    Ik zie hem trouwens ook best vaak in de winkel en het is best een aardige man, zo komt hij in ieder geval wel over. Hij lijkt me iig geen cold-blooded freak

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik keur het niet goed dat die vent niet gegaan is. Dat het daarna opgeblazen is door de media is iets anders. Een gebrek aan leiderschap naar mijn mening.

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij lekker van zijn pisang ambon heeft genoten in zijn vakantie :confused: .
    Verdere uitleg hoeft niet denk ik.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah dit gebuert nu met remkus het gebuert met moslims.Ik heb dit al vaak genoeg aangegeven.Verder vind ik Idd wel dat ie had moeten gaan of teminste een persbericht moet laten uitgaan in de trant van : ik wil wel gaan maar ik weet dat ik daar in wegloop /niet van enig nut zal zijn.Maar mijn medeleven naar de slachtoffers.Hij is pas wakker geworden na al deze heisa.En is daarna met allemaal excuses gekomen waarom ie niet is gegaan.Wat hem ook verdacht maakt is natuurlijk het feit dat ie na dit alles opeens is gaan kijk bij het RIT (rampen identificatie team).Aardig in het echte leven of niet.Hij is de fout ingegaan en dat ie daar opgewezen word daar is de media voor.Dat de media het uitvergroot tjah das de handicap van de pers

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij een onderzoek van Maurice de Hond wilde bijna 50% van de Nederlands hem weer ineens weghebben. Echt weer die schaapachtige massahysterie van Nederland hoor.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik mij af: Waarom word die massahysterie van de "nuchtere" hollander nu wel veroordeelt?. Terwijl als opeen iedereen zich onveilig voelt om het moslimterrosime is het wel gegrond?.

7. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    idd echt hilarisch om eerlijk te zijn :+
    ik vind de hele kabinet echt *** dus aftreden nee van mij hoeft het niet *)

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij gaat mij er niet zozeer om dat hij in eerste instantie niet ging, het gaat maar erom dat hij er nu is en in een keer met maatregelen op de proppen komt over hoe het daar moet gaan. Eerst moeilijk doen dat je niet gaat, maar vervolgens wel de gebraden haan uithangen.
    Van mij hoeft hij niet af te treden, heel de regering is imo rot, dus met zijn aftreden wordt toch niets verbeterd. :)

9. JFrostey

JFrostey the Frozen one

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is er eigenlijk zo'n eeuwe oude traditie om als politicus naar een gevaarlijk gebied te gaan als er een grote ramp is geweest? Want aan een zieke of dode minister hebben we ook niks. Zo'n iemand moet in eigen land blijven en vanaf daar het beter maken voor die mensen die zijn getroffen.

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hij had gelijk; hij zou alleen maar in de weg lopen. En dat heel links nederland (onder leiding van Wiegel, heel vreemd) gesteund door de massa nu loopt te roepen om zijn aftreden bevestigd alleen maar dat het volk dom is.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ff helemaal offtopic, maar het gaat ook over Remkes: is het jullie al opgevallen dat hij opeens keurige tanden heeft :eek: . Naar mijn mening was die comotie allemaal niet nodig geweest.

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    eigenlijk heeft hij sowieso niets te zoeken in dat rampgebied. Hij mag dan onderdeel zijn van de Nederlandse regering maar hij is Minister van Binnenlandse zaken. Dus al was hij in het gebied (wat dus nogal wat km weg was) dan zou hij daar in principe in zijn functie niets te zoeken hebben.

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Laat die man ook eens van zijn vakantie genieten, je kan geeneens op vakantie meer zonder dat het je kwalijk wordt genomen. 220km is voor nederlandse begrippen 2 uur rijden. Maar ik denk dathet daar wel wat anders is...:{

14. Don Pasta

Don Pasta New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als Remkes naar t rampgebied zou moeten gaan, waarom dan niet de hele westerse bevolking? die kerel is min. van binnenlandse zaken en heeft er dus eigelijks niks mee te maken, wel wat maar evenveel als jij en ik

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, Remkes is ook een keer op vakantie. Besides, als hij daar wel heen was gegaan, dan had hij die reddingswerkers vast voor de voeten gelopen. Zelf was k daar ook niet heen gegaan op het moment van de ramp. De Nederlanders vinden het weer eens heel normaal dat je meteen naar het rampgebied gaat, terwijl de meesten niet veel kunnen doen en geen verstand van zaken hebben. Daardoor loopt men daar die werkers voor de voeten. Nu snap ik waarom iedereen zo hysterisch doet; ze zijn gwoon te stom om na te denken.

Ik vind het dus ook ronduit belachelijk wat er gebeurd/gebeurde. Ik deel de mening, voor zover gegeven, van Drone ook vrijwel helemaal. En NaZ, waar doel je op met het feit dat Remkes niet bij jou in de smaak valt?

edit/ Don Pasta heeft ook wel een beetje gelijk :)

16. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef Remkes aan de ene kant wel gelijk, als je bij het RIT op bezoek gaat, loop je kans om hen voor de voeten te lopen. Aan de andere kant... Als het klopt wat Remkes gezegd schijnt te hebben (dat hij niet gestoord wil worden omdat hij op vakantie is) dan is dat wel een erg grote fout van Remkes, en wordt het opeens een heel ander verhaal. Ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel.

17. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij had even zijn gezicht kunnen laten zien, zodat hij even zijn meedeleven had kunnen tonen. toch ben ik het eens dat het behoorlijk gehypt wordt door de media. zoals zovaak tegenwoordig.

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    WTF kan het jouw schelen als er hier een ramp is en dat dan de minister van binnelandse zaken van Combodja komt kijken. omdat ie toevallig in de buurt was? Dat maakt jou toch niks uit? Echt..die mensen weten niet wie het is, en hijzelf heeft er ook niks te bezoeken.

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat ie ook deed het was toch nooit goed geweest...

Als hij meteen was gegaan had iedereen hem 'publiciteitsgeil' genoemd. Bovendien geloof ik echt dat hij toen vrij weinig kon doen.

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Om even iedereen hier uit de droom te halen.Hij had niet hoeven gaan.Als ie was gegaan was ie gegaan voor "onze landgenoten" die daar zitten en vreselijke dingen gezien hebben.Maar hij had wel een persbericht moeten laten uitgaan.Heel simpel

@ jajojo waarom dan weer links aanvallen?.als dat zo zou zijn dan is 50% van nederland neigent naar links (was het maar waar) aangezien dit niet het geval is vind ik het een domme post.

Deel Deze Pagina