Ik weet niet of dit in de Zeebeving threadmoet worden geplaatst, maar ik zag ruimte voor uitbreiding voor andere onderwerpen als dit onderwerp verleden tijd is en er weer een nieuwe "hype" over diverse politicus (dan meot de threadtitel aangepast worden)
Ik vind het ronduit belachelijk dat Minister Remkes zo uitgekafferd word door "iedereen", Minister Remkes is op vakantie in Thailand, 220 Km weg van het ramp gebied. Volgens een aantal mensen had de minister direct naar het gebied moeten gaan. om te laten zien hoe menselijk hij wel niet is. De Media heeft dit flink gehypt en nu laat de media denken dat Heel Nederland nu anti-Remkes is alleen omdat hij neit bij het gebied is geweest, niet om zijn politieke standpunten. , en als 1 schaap over de dam is...
De verklaring van Remkes was dat hij niet zou komen omdat hij alleen maar in de weg zou lopen, Ja wat moet hij daar ook. Nu schildert de media hem af als iemand die lekker van zijn vakantie geniet. En niets om zijn Aziatische medemensen geeft. Tuurlijk ontroerd het die man ook. Alleen zoals hij zelf ook al zegt wat kan hij doen. Mensen hoeven heus geen troost van een man die ze nauwlijks kennen. Die zitten er niet op te wachten op een vreemde schouder waar op gehuild kan worden, omdat er vermiste- of verleden familileden- en vrienden zijn.
En waarom zou een vrij onbekende politicus moeten reizen, terwijl in dát geval Balkenende ook wel bij een vrachtvliegtuigje had kunnen stappen om de mensen daar moreel te steunen. De reis zal wel zo'n beetje net zo lang duren. Dus daar hoeft het ook niet om gedaan te worden (zal wel wát verschil inzitten), dus waarom hoeft dat niet, en Remkes wel, terwijl Balkenende een hogere status heef tin het land
Ik kan ook geen goed argument geven eigenlijk waarom ik met Remkes meeleef (ja ook met de getroffen Aziaten natuurlijk, maar op een andere manier) Vind het gewoon belachelijk dat het de Media wéér eens lukt om binnen een paar dagen iemand helemaal zwart te maken.
(niet nuttige info)
Ik zie hem trouwens ook best vaak in de winkel en het is best een aardige man, zo komt hij in ieder geval wel over. Hij lijkt me iig geen cold-blooded freak
Laatst bewerkt: 7 jan 2005