Re: Minpunten van de Xbox? Euh... Ik heb er wel een demo cd bij gehad hoor.. En btw, al jouw minpuntjes gaan over de extraatjes, je mag blij zijn dat je er voor €50 een DVDtje mee kan kijken. Geven ze extraatjes, is het nog niet goed, vaag hoor .
het enige nadeel is dat de prijsoorlog al begonnen is zo vroeg. en als je langs de MM gaat vraag je om een DD
Misschien ben ik de enige met dit probleem, waarschijnlijk wel. Maar ik heb het dat af en toe de linker trigger functie zichzelf inschakeld en niet los laat tot ik hem indruk. Dit betekend dus dat ik in Halo af en toe zonder erom vraag een grenade gooi of in PGR af en toe vol achteruit schiet zonder wat te doen! erg Balen
Ik vind het wel erg jammer dat er geen DVD verwisselaar inzit Moet ik elke keer die cd ZELF verwisselen
Ga toch weg man! Als ik een Dvd speler wil dan koop ik wel een DVD speler of een Ps2 want daar zit ie wel gelijk bij. Voor een prijs van € 469,- kan er makkelijk een gratis Dvd kit included zijn. Sorry Abe maar ik had het over Pro Evolution Soccer 2.
Dat hebben alleen de Bikkels met een amerikaanse Xbox (ik ook wel eens last van gehad) Is een Bug in Halo ligt niet aan onze controllers (Of het licht eraan dat je controller niet HELEMAAl in dat ene breek plugje zit.) Zoeits, dat is wat ik me kon bedenken
(ik heb er bij Halo geen last van hoor ) en kan je een DemoDisc ophalen bij de Mediamarkt ? want ik heb hem daar gekocht maar geen DemoDisc gekregen .
Moet zeggen dat het wel goed geregeld is, ik krijg ook de doos thuis waarin ik mijn Xbox kan plaatsen en gratis terug naar de fabriek mag sturen waar ze mijn trigger probleempje maar kunnen oplossen!