1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirik, 1 april grapjas.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gamersea, 1 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zie dat jou postgemiddelde op 1,26 per dag staat en nu lees ik deze quote van jou. Hieruit kan ik dus concluderen dat jij van een laag niveau bent??
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    3 punten voor Fisichella, je mag nu door voor de koelkast!
     
  3. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Erhm, wat heeft mijn postgemiddelde te maken met het niveau van dit forum? :confused: Ik heb niet het idee dat 1 member veel verschil maakt, bovendien vond ik mijn reactie wel terecht.

    Die twee reacties die erna kwamen waren echter wel vrij nutteloos denk je niet - flame?

    Om mijn post nog een beetje nuttig te maken; Ik vond mirik's grap in ieder geval wel leuk, en ik denk ook dat het goed zou zijn voor dit forum als mensen wat minder snel aanstoot zouden geven.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelden dat als je dit forum van laag niveau vindt, waarom kom je hier dan zo vaak? (hint: 1,26 posts per dag)
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Aanstoot geven? Lol!

    Kan mij wat schelen dat Mirik niet 'mijn' gevoel voor humor heeft, ik vind al dat gekontekus en nutteloos geblaat irritant hier, niet Mirik of 1 april.
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Check de post van CHiL, tja en het inkoppertje dat ik nu kan maken, zal ik maar achterwege laten dan :+

    Nee hoor.

    Ik heb de inhoud van dit topic geen eens gelezen en ik weet ook niet wat voor grap er was gemaakt, maar ik reageerde alleen op die uitspraak van jou. Het is namelijk nogal een brute uitspraak voor iemand die hier zo vaak komt (nu alweer) :eek:
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Goed bezig, mee willen doen in een discussie zonder dat je weet waar het over gaat. En dan 1 reactie er uit pikken en op de man gaan spelen, jij doet exact wat een forum laat verloederen.
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Jij weet zelf ook wel dat die reactie van hem over het algemeen ging van dit forum en niet alleen over deze discussie. Lijkt me anders ook een vreemde uitspraak als hij alleen maar op deze discussie zou doelen om dan maar gelijk het hele forum even van laag niveau te noemen.

    En volgens mij ben je zelf ook niet altijd even tactisch bezig om de sfeer op dit forum in stand te houden.
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, nou val je gelijk weer iemand persoonlijk aan, terwijl hij geen ongelijk heeft.

    En dan beginnen met flamen over het feit dat ik hier vaak kom, dat heeft er niets mee te maken. Mijn enige punt was te zeggen dat de mensen hier in deze thread erg negatief reageren op een gewone onschuldige grap. Dat vind ik jammer. En als jij af en toe op dit forum komt kun je zelf ook zien dat het de laatste maanden een trend is om overal negatief op te reageren.
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Nou is dat niet zo'n enorm probleem, negatieve reacties, maar wel als ze inhoudsloos en ongegrond zijn.
    Absoluut niet nee, maar in tegenstelling tot de rest zijn die van mij niet inhoudsloos en lees ik wel een heel topic voor ik post.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok, maar dan vind ik deze uitspraak al een stuk genuanceerder dan "het niveau van dit forum is erg laag". Vandaar ook de 'flame', omdat je de eerder gedane uitspraak van jou ook kunt opvatten alsof iedereen hier een noob is en jij daarboven staat. Dat was mijn opvatting toe ik dat las.

    @ Ruud: dat kan ik idd niet ontkennen.

    Tja ik heb met mijn post bovenaan de pagina 3 punten verdiend en jullie hebben ook allebei je punt verdiend. Verdeel die 3 punten dan maar, ieder 1,5 want ik heb toch al een koelkast :+
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, zullen we het gezellig houden ? :+
    1 april is alweer lang en breed voorbij, volgend jaar nieuwe rondes nieuwe kansen :p
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan gewoon net zolang door totdat het weer 1 april is en ze weer grappig kunnen doen. Iedereen weet toch dat ''het niveau'' hier laag is? Anders zit je wel op een NOS journaal forum ofzo.
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik ook, lekker discussieren over de pakjes van Sacha de Boer ;)
    Er zitten altijd mensen tussen die het verzieken voor anderen, die halen het niveau naar beneden. Maar tis toch zeker niet zo omdat ik op een Xbox forum kom automatisch een laag niveau heb :confused: Tis gewoon leuk om een praatje over je hobby te maken.
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ehr mensen, wat zwammen jullie allemaal nog zeg?
    1 april is al geweest, ga andere topics onder leuteren :cool:
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Mja, Mirik is zo te zien nog steeds in een 1 April stemming. Na aanleiding van: Tomb raider, Downloadbaar?

    Ik wil niet veel zeggen maar jouwn postgemiddelde is hoog:{
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina