[Multi] Mirror’s Edge Catalyst

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 jun 2015.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb voor een 5eu giftcard gekocht, maar als ik dan een maand acces wil kopen doet die niks ookal staat er 5eu op me account echt vreemd.. die trials doen t bij mij ook fifa bf enzo maar ME kan ik wel aanklikken maar niet instaleren..


    Edit: Heb t al geregeld!:) net geinstalleerd ben benieuwd:)
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2016
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Zo hyped voor de beta, en na de beta voelde ik niks om deze game te kopen gek genoeg.
    Maar heb hem een paar dagen geleden gekocht voor 9eu op pc, en moet zeggen.... Ik vind hem toch wel lekker spelen. Open world is niet altijd geweldig omdat je vaak dezelfde weg loopt. Het verhaal van de main missions doet me helemaal niks, ik skip die cutscenes altijd. Maar als je daadwerkelijk aan het rennen bent, en de doelen die je moet halen in de stody mode, zijn wel vet gedaan. Ik heb steeds zin om een volgende missie in te gaan.
    Ben tot nu toe alleen nog met de main missions bezig, en af en toe een in-time delivery tussendoor. Maar zeker die 9 euro waard. €20-25 zou ik er op dit moment misschien ook wel voor geven.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Idem dito hier. Alleen de graphics blijven om de een of andere reden zo raar op pc. Ik vind deel 1 op veel fronten een stuk mooier (maar die is uiteraard niet open world).
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Vind alleen de characters niet zo geweldig uit zien, maar de rest ziet er gewoon gelikt uit. Heb wel wat dingen moeten tweaken in de settings.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren uitgespeeld en het was absoluut die 2,22 euro waard. Er zaten absoluut wat ergernis punten in maar ook echt zeker wel toffe stukken. Toch handig zo'n maandje EA Access. :)

    De game was niet echt een succes he? Dus een deel 3 zal er wel niet in zitten.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Originele Mirror's Edge werd ook niet goed verkocht, dus wie weet.
     

Deel Deze Pagina