Veel te veel poespas met unlockables en andere troep. Maak het simpeler, dat was de kracht van deel 1.
Eerste indruk: Veel te casualized. De core gameplay van het origineel was gewoon veel beter en meer skill based. Ik ga hem sowieso halen en spelen, maar deze beta heeft een enorm deel van m'n hype doen verdwijnen. Dit komt overigens wel van een die hard fan van het eerste deel, die tientallen uren in die game gestoken heeft. Nieuwkomers en het grote publiek zullen vast niet teleurgesteld zijn.
Dit is eigenlijk precies wat ik in de sequel wilde.. Moet zeggen ik heb ME niet hardcore gespeeld. Vond het tof maar buiten time trials was er niet genoeg. Korte campaign ook. Dus dit is eigenlijk helemaal prima voor mij. Moet zeggen was skeptisch over open world maar het is eigenlijk wel lekker. Net zoals een AC game lekker klieren en free runnen.
Zojuist ongeveer drie kwartier gespeeld. De gameplay zelf voelt qua rennen goed aan, alleen de combat is erg klungelig. Het is vooral een kwestie van ontwijken en een klap uitdelen, maar als het er niet in had gezeten had ik het ook niet gemist. Ben wel benieuwd of de game niet te snel zal gaan vervelen. Meer variatie qua omgevingen zou wat dat betreft helpen, maar daar valt pas een oordeel over te geven als ik meer heb gespeeld. Ben echter bewust gestopt omdat mijn interesse gewekt is in de definitieve game, en ik dus niet teveel in de beta wil blijven hangen. Aangezien de progressie niet overdraagbaar is naar de game zelf vind ik het zonde om nu al teveel te spelen.