Ik heb misschien niet goed gelezen maar er staat nergens iets over Time Trials? Terwijl dat het aspect in ME1 was dat mij het langst heeft bezig gehouden?
Ik had nog een 2 weken live card liggen voor Xbox Live Gold. Geactiveerd. Nu lukt het niet om de game gratis van ea acces te downloaden.
Volgens mij heb je minimaal een 3maanden gold abbo nodig. Althans dat dacht ik. Trials, 2 dagen, 1 dag, 2 weken kaarten zijn uitgesloten. Dacht ik.
Uurtje of zeven á acht voor de hoofdmissies, pak je de sidequests erbij dan kom je denk ik op een uurtje of tien á twaalf. Verder zijn er genoeg dingen te verzamelen, maar daar zal ik de game persoonlijk niet lang voor door blijven spelen. De Time Trials tussendoor reken ik overigens niet mee, hier kun je zoveel tijd in kwijt als je wil door steeds je tijd te verbeteren en snellere routes te ontdekken.
crap. EA acces gekocht voor een maand. Kan ik nog geen proefversie van een game downloaden. Hij laad op een of andere manier niet. grrr
ea acces is deze periode gratis toch meen ik ergens gelezen of gehoord te hebben ik wilde deze eigelijk ff testen via ea acces effe spelen endan kijke of ik m miss wil kopen maar heb maar 1 maand gold weet niet of dit dan kan
Inmiddels via de xbox one hulp chat probleem opgelost. Kan ik mooi even gratis UFC 2 en Mirror's Edge spelen. Al valt me die laatste nu al wat tegen. Vond deel 1 supervet, al moest ik die wel echt in gedeeltes uitspelen omdat 2 uur achter elkaar snel verveelde. Nu weer hetzelfde.
Wat was de oplossing? Hbe zelf 1 jaar gold, maar als ik mirroredge aanklik, wordt ik omgeleid om ea access te kopen.
de ea acces app verwijderen. Xbox uitzetten en na 30 sec opstarten. ea acces app opnieuw installeren en opstarten. Hierna kon ik wel games installeren.
Ik heb net ff gold gekocht en EA Access op proef genomen (van 12 - 22 juni). Zo te zien mag je de trails (Battlefront, PvZ:GW2 en Mirrors Edge) niet doen met die gratis 10-daagse?
Heb een jaar gold. De full games die in de Vault zitten doen het wel zo te zien, maar de trails en 10% discount op pre-orders niet. Heb de app al ff verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ah, verkeerd gelezen. Dacht dat je zei dat je een 10-dagen Gold trial had. Wel vreemd, EA Access trials zouden gewoon moeten werken lijkt me.