Oh ja, die EA servers ligt compleet aan BioWare. Die releasedatum van Battlefield 3 was totaal omdat de game toen af en gepolijst was en had niks met MW3 te maken. Die andere dingen vraag ik mij af of hetzelfde gebeurt zou zijn als BioWare nog steeds onder Microsoft's toezicht zou werken.
Dat zie ik dus echt niet gebeuren.
...
Oké ME3 kan ik nog niet zelf beoordelen. Maar AC was gewoon leuk en innovatief, het is heel anders dan alles tot nu toe op de (mainstream) markt.
Meeste reviewers zijn het daar met mij eens, en diezelfde mensen hebben ook ME3 gepreviewd. Dat in combinatie met alles wat ik er tot nu toe over gehoord hebt klinkt het gewoon als een slechte versie van Horde mode, iets wat totaal niet in Mass Effect past.
Er zit een heel groot verschil in ME3 en AC en hoe en waarom ik deze games speel. Om die reden is MP (voor mij) wel of niet een goede toevoeging zijn.
BTW ik zie dat je maar 1 multiplayer achievement hebt gehaald op Brotherhood, dat je een match gespeeld hebt. Heb je het dan wel een kans gegeven, als je er meer dan 1 speelt zou je ook wel iets meer MP achievements kunnen verwachten...
En op basis van 1 match meteen de hele multiplayer afkraken is ook niet helemaal eerlijk toch?
Laatst bewerkt: 6 dec 2011