The new Mirror’s Edge reboots the franchise for the next generation with advanced visuals and an all-new origin story for Faith. Powered by DICE’s proprietary Frostbite™ technology, the game will be heading to Xbox One®, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, the PlayStation®4, and PC.
Ik ga de game 2 keer kopen zodra hij uit is. Gewoon om DICE te laten zien hoe awesome Mirror's Edge is.
Eindelijk. Een van de leukste games die ik ooit gespeeld heb. Test of Faith (En die op Hard) zijn de 2 Achievements waar ik het meest trots op ben
Deel 1 niet gek veel gespeeld. Vond die guards te vervelend. Hoop dat dat in 2 wat minder is, dan kan het wel weer een tof spel worden.
Staat me bij dat ik het irritant vond om steeds beschoten te worden en dat ik ze liever niet in het spel had dan wel. Al zou het zonder ook weer minder uitdagend zijn of prikkelend om de beste route te kiezen etc.
Dat zijn zeer toffe screens. Kan niet wachten om deze game te spelen. Enigste game waarvan ik hoopte (of eigenlijk al wist, gezien de listings + help-pagina) dat die op de E3 getoond werd. En, zie daar .
Gameplay was al erg goed in ME1 maar zou voornamelik graag veraneringen aan de combat willen zien. Meer diepgaande combat waar je met reactie werkt, juiste momenten ontwijken, counters gooien. Een goed aantal unieke multuplayer, modes, meer vrijheid om je pad te kiezen. Graphics...hoef ik niets over te zeggen. Goed dat ze de tijd ervoor nemen zodat het een geweldige game kan worden.
Inderdaad, eindelijk. Dit is nou voor mij nou een game waar ik wel een nieuwe console voor wil hebben. Maar ja, op welke gaat die beter draaien....
Nog eens even de show terugkeken. Heerlijk moment toen net BF klaar was en dat die zei dat ze nog wat hadden voor ons. Iedereen wist gelijk dat het ME moest zijn. DICE is druk. BF, ME en Star Wars.
Zul je zien dat Star Wars alsnog eerder uitkomt dan ME2, ook al hebben ze die licentie pas een paar weken (toch? )