1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mirror's Edge 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mrt 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    EA heeft al wel toegegeven dat ze hun releasedates wat beter moeten gaan spreiden, dus daar zal het zeker ook aan liggen.
    Aan de kwaliteit van ME niet. Die is er zeker.
    'wat de boer niet kent eet ie niet'

Dead Space heeft het iets beter gedaan, en dat is ook 'duidelijk' waarom: Het is een reguliere TPS waar niks écht speciaals wordt gedaan.
    Het wordt allemaal heel goed gedaan, maar niet echt iets nieuws. De boer kent het. - betere verkopen

ME is eigenlijk totaal nieuw. De boer kent het niet. - slechte verkopen

En met die 'boeren' doel ik dus op de massa, niet op de mensen die het allemaal volgen. Mensen zoals ons dus. :9

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wat me erg zal intereseren of ze het lukt om er een mapmaking tool in te zetten, dat zou zo gruwlijk zijn!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is misschien niet zo goed verkocht omdat veel mensen het eerst wilde aftasten hoe andere mensen het vonden. En de speelduur niet lang was. Maar veel mensen waren positief. En daarom hebben veel mensen het spel 2e hands gekocht. Weet nog dat erin de Bazaar heel veel topics waren met ME gezocht.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ME doet volgens mij niet zoveel baanbrekends,. het meeste is jaren daarvoor al door Namco gedaan in Breakdown :D

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van ME vind,. aan de ene kant voelt het geweldig maar aan de andere kant stoor ik me aan de trial en error gameplay.

Wat me wel erg opvalt is dat de guns en dan met name die op een g36c lijkt enorm lekker aanvoelen. Beter nog dan in BF:BC de game van DiCE die echt op schieten gericht is. Wat op zichc raar is want volgens mij speel je ME echt zoals het bedoelt is als je geen schot lost.

Dead Space is niet innovatief maar goed dat vind ik ME ook niet echt. Ik zou het wel stoer vinden van EA als ze gewoon naar de langere termijn kijken en DiCE de kans geven om de gewenste verkoopcijfers te halen met een deeltje 2. Hoop alleen wel dat ze dan slim genoeg zijn om niet weer in dezelfde maand als zo'n beetje elke grote bekende franchise uit te komen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dan gaat het weer over ons. De XBW-ers. Mensen die het gamewereldje volgen.

De boeren doen dat niet, en dan is er dus geen sprake van aftasten. Ze lopen gewoon nu en dan langs het gamerekje bij hun lokale Bart Smit en lezen daar de achterkant van het doosje.

Stomme boeren. :mad: Ze weten geen goede games te waarderen.
    De boeren bepalen voor het grootste deel de verkoopcijfers, dus als zij het niet eten vallen de verkoopcijfers uiteindelijk tegen.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dan is het snel opgelost toch, dan zorgen we dat de cover van ME2 eruit ziet als een mix tussen COD, Fifa en Peggle. Dat vinden die boeren fantastisch :D

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En Tractor Simulator.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat idee moeten we doorspelen naar EA. :+
    En dan bij de beschrijving ook liegen de waarheid aanpassen zodat ze niet alsnog door dat worden weggejaagd.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ga ze direct mailen, snap niet dat ze dit nog niet zelf bedacht hebben, Christian0 Ronaldo in een legeruniform op een trekker .. gegarandeerde system seller

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je vergeet Peggle!
    Een regenboog op de achterkant van het doosje zou het werk dus mooi afmaken.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn jongens we veranderen gamegeschiedenis als dit lukt.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en qua text alleen termen als "van de uitgevers van FIFA en Rock Band" en "300.000.000 HD polygonen per seconde"

edit:// een nieuwe titel is natuurlijk ook een optie,.. wat denken jullie van "The Sims 4: pakjesbezorger"

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En de bedenkers van "Brommers kieken the game"

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yvon Jasper oid. doet dan natuurlijk de spotjes voor The Sims 4: pakjesbezorger.
    Zonder gameplaybeelden uiteraard!

Zittend op een trekker. Onder een regenboog. Terwijl C.Ronalde een balletje zit hoog te houden. Terwijl op hem geschoten wordt.

Damn zeg, wat is het mailadres van EA? Dit zijn gouden tips!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met bezorgers vision. En met een extra DVD van Boer zoekt vrouw.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor de Limited Edition dan natuurlijk, incl action figure van Ronaldo in uniform op een regenboogtrekker. En exclusieve code voor downloadable Yvonne Jaspers skin

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We moeten gewoon onze eigen game gaan maken. En dan verkopen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    enige nadeel is dat wij niet The Sims, Rock Band en Christiano Ronaldo mogen gebruiken om onze game aan de man te brengen :mad: Yvonne jaspers zouden we kunnen vragen maar ik ben bang dat we niet verder komen dan een regenboogtrekker op t hoesje.

Edit:// maar alle gekheid op een stokje, ik vind dat ME best nog aardig verkocht heeft en ik denk ook niet dat EA echt zo ontevreden is. Ze weten zelf als geen ander hoe lastig het is een nieuw IP in de markt te zetten en ze weten ook donders goed dat ME niet de nieuwe GOW is. Het is best old school in z'n trial en error gameplay en ondanks dat ze qua marketing goed hun best hebben gedaan zullen ze niet hebben verwacht dat ze het de grote jongens echt moeilijk konden maken. Als ze echt zulke verkoopcijfers verwacht zouden hebben denk ik niet dat ze ME en DS in dezelfde periode als Madden en FIFA uitgebracht zouden hebben. Dan kannibaliseer je je eigen produkten. Ik denk dat ze lekker de tijd nemen en beide series rustig brengen, al geef ik DS nog steeds de grotere kans om op lange termijn te slagen.

Eigenlijk hoop ik stiekem dat DiCE al genoeg heeft van ME en alle superslikke tech gaat toepassen op een nieuwe Console Battlefield :D Want dat vind deze boer toch het leukst.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Of iemand moet plots de lotto winnen en zelfs dan zou het niet genoeg zijn:9

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    en nog wat aardappelen op de voorkant? :lol:

Deel Deze Pagina