Eerste DLC bekend gemaakt. Zoals D8lphiki al zei is het een nieuwe skin: Ook worden alle wapens vervangen door een aardappelkatapult. Deze game wordt awesome!
@Ferron Daar trappen die boeren niet in. Dat zijn toch best wel slimme wezens. Edit: Als deze game niet 10x gold gaat weet ik het ook niet meer.
We moeten de tekst dan ook echt boers maken he @Dulle Zet die dat plaatje ook echt bij de screenshots
En de cover in de vorm van één.... ? En de cd in de vorm van één.... ? hmm cover: Wat vinden jullie van de naam ''Farmers Edge''
De drie onderste zouden per stuk minstens acht keer zo veel moeten verkopen als Madden. People have such bad taste these days. Maar Dead Space is hardstikke vet dus die zou ook véél meer moeten verkopen. Vind het twee van de vetste Xbox 360 games die ik heb.
Vooruit dan maar. Op een andere site kwam ik deze poll tegen: Vertel! Voor mij dus Free Roam. Dan kan je pas écht je eigen route kiezen. Dan pas krijg je ook meer gameplay mogelijkheden. En daardoor duurt de game ook gelijk langer; tussen missies door wat doelloos over de daken rondhuppelen. Een beetje als Crackdown.
Duidelijk Free Roam. Dan ben je echt vrij, en kan je doen wat je wilt. Dat zou erg tof zijn. Leuk dat ME 2 in ontwikkeling is, die ga ik zeker kopen.
Oh, deze bedenk ik me net: er moet een photomode in! Zoals bij Halo 3. Alleen dat al zou voor mij de speelduur verlengen met een factor van 34678564
Lijkt mij wel vet als je in MP gewoon echt tegen elkaar een parkours kan afleggen ipv alleen tegen een ghost. Als je dat nou combineerd met een optie om je eigen Runner in elkaar te draaien en die fotomode van Dulle... Lol, ik zie ineens 4 vs 4 capture the flag op daken voor me. (Alleen melee combat uiteraard)