1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mirror's Edge 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mrt 2009.

  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    ^o_O te gruwlijk(mr dan reset de vlag WEL als je valt!)^
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op zich niks nieuws, maar toch mooi om te horen dat ze er dus écht mee bezig zijn \o/
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Van mij mogen ze hun tijd ervoor nemen, hoewel ik echt was weggeblazen door het eerste deel, en de diepgang die te vinden was in het kiezen van de verschillende paden was het geen game zonder fouten. Ik hoop dan ook dat ze op bijna elk front de game weten te verbeteren zonder de core gameplay teveel aan te tasten. Het word sowieso een instant buy als die uitkomt.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop dat het een grote open wereld wordt, met meer moves, meer verschillende missies, en dat je soms ook met zijn 2e bent:)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-Op kan je opzich wel goed uitwerken, bijv. dat je elkaar echt nodig hebt om op nieuwe plekken te komen. Ik zie daar wel wat potentie in.

    Freeroam hoeft van mij niet eigenlijk, wil verder alleen meer van hetzelfde want deeltje 1 was al top. :thumbs:
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Met zijn 2e bedoel ik niet coop;)
    Zou ook kunnen, maar ik bedoel dat er dan iemand Ingame met je meegaat, een Comp gestuurd personage, en dat er dan 1tje gaat staan en de andre hem gebruikt als opstapje ofzo.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.716
    Er moeten natuurlijk replays inkomen naast ghosts. Dat bespaart het surfen naar youtube.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Splosion Man style. \o/ ...Zonder de Splosions natuurlijk
    Maar dan wel zoals Halo. Ik wil ook screenshots kunnen maken. :D
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    waar ik bij ME2 ook aan heb gedacht is idd een soort van coop waarbij je met een groep(live ondersteuning uiteraard) zo'n runner bag van A naar B moeten brengen met die riot cops achter hun aan. die riot cops proberen de tasdrager te downen maar de tas kan binnen een redelijke afstand ook worden overgegooid(zoals naar Celeste in ME1). en dat dan met zijn 4en.
    en iid replays zouden de timetrials nog wat makkelijker maken.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    @Shin David/Distoration

    Dan moet de animatie er niet alleen first person goed uitzien, maar ook in third person...
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, de ghosts zien er qua animaties al goed uit, nu hoeven ze alleen maar de skin van Faith overheen te plakken. :p
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die aimaties van de ghost zijn gewoon hetzelfde als die van Faith, alleen dan een beetje vervaagd met wat transparantie en een rood kleurtje.
     
  13. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    EA CEO: Mirror's Edge "Deserves To Come Back," Design At Crossroads

    [​IMG]

    The head of EA, John Riccitiello, told Kotaku this week that the 2008 first-person free-running game Mirrors Edge, not only merits a sequel, but explained the design conundrum its developers face.

    "We're still working through things like how to best deal with Mirror's Edge 2," he said during a Wednesday morning interview in New York. "There are some things we learned about that [first] game. It was, I think, a massively innovative product. To be honest with you, I think it's a game that deserves to come back."

    Riccitiello spent much of his interview with Kotaku affirming that his stated commitments to game quality and innovation made in 2008 were not shaken by relatively light holiday sales of original EA games such as Dead Space and Mirror's Edge last year. He considers both games, particuarly Dead Space, having set good foundations.

    He also pointed to the company's 13% rise in revenues this year and said that it was directly attributable to efforts regarding quality and innovation.
    Riccitiello is a gaming executive who believes not just in sequels — he was already saying, on the eve of EA's newest game, The Saboteur, that he's "hopeful for a sequel" — but is equally vocal about innovation and how the two so often go together.

    Everything from recently improved EA FIFA games to some loved blockbusters of old such as Grand Theft Auto IV prove that successful sequels house can and should innovation.

    But, Riccitiello said, sometimes the sales success for an innovative game doesn't occur until a sequel or two, more polished than the predecessors, is released.

    "Innovation doesn't mean it all works the first time," he said. "If it did everyone would do it."

    And that kind of talk brought him back to Mirror's Edge and its future. He got specific about design decisions relevant to the original team at Mirror's Edge DICE and whoever is on the case — he didn't specify DICE or otherwise — who are pondering a sequel:

    "I think Mirror's Edge was a fascinatingly original world.Fascinatingly original art direction. Music and sound design was great. I think the gameplay mechanic was a blast, but was intermittent and the levels didn't work. You found yourself scratching at walls at times, looking for what to do. Sometimes you had a roll going, downhill, slide, jump, slide, jump and then you just got stopped. It sort of got in the way of the fun.

    "It was like we couldn't quite decide if we were building Portal or a runner. And I don't think the consumer was ready to switch it up quite that way. You could say it was a sharp and great innovation. I believe that it was. You have to figure out what to do from here if you want it to be a five million seller vs. a one-million unit seller.

    "I've had several very lively debates with the dev team. And they are working on it. But there's a couple of different directions you could go.
    "You could say: This thing needs to be more traditional. It's first-person game. There's a lot of successful FPS products out there that do really well. We could move in that direction.

    "Or [you could say]: This was never about guns. It was about its stark originality. Maybe we can back away from some of those [older] things… and emphasize the smooth play and puzzles and move it toward, if you will, a Portal.

    "And they're both valid. Innovation is a lot of times about getting so far, stepping back, assessing and then moving forward. And that's what I'm proud is happening at EA every day."

    Potential fans of Mirror's Edge 2, you see the parameters of the design debate. Surely, you have some thoughts.



    Uhm, niet teveel een FPS. Maar het moet ook niet te veel richting Portal gaan.

    Gewoon laten zoals het was, en ipv dingen om te gooien gewoon de game tweaken.
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk: hoe dichter bij Portal hoe beter. Heb ook nauwelijks een gun aangeraakt toen ik nummer 1 speelde. Dus ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. maar ME2 moet wel veranderingen hebben een sequel koop je niet alleen voor het vervolg van het verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.716
    En nog steeds totaal geen nieuws rondom deze game. Verdomme EA en DICE, stop eens met Battlefield nr 20323123 en kom met een nieuwe Mirror's Edge! :mad:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Godver kick deze thread dan ook niet. :mad: Ik was al helemaal OMGWTFBBQ EINDELIJK!

    :'-(
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ik ook! Dacht dat er nieuws was rondom de game.. :mad:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.716
    }:]

    Ik dacht, misschien volgende week op de GC? :cool:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor Modder en Dulle, kunnen jullie weer dromen vanavond!
     

Deel Deze Pagina