Waarom krijg ik het beginstuk van Flight nu opeens wel snel? Net de hele tijd niet, anders waren er nog een paar tienden van af. edit: Nu was ik daar sneller dan jou. Kan dus nog zeker een halve seconde van de tijd af. Och ja. Kan slechter natuurlijk. Je kan wel al mijn tijden gaan beaten, maar in teh end is er niks waar ik me voor hoef te schamen. *spreekt zichzelf moed in*
Dulle, ik heb echt een pesthekel aan jouw Burfield run, vooral omdat ik zelf dat stuk met die ventilatiebuizen niet kan! Volgens mij is dat jouw beste run uit de game.
Oh mijn god, deze [yt]_lYcyo3SCcg[/yt] Die buizen zijn ook zo heerlijk in de speedrun. Ik weet niet hoe mijn uiteindelijke run is, maar ik heb die nog heel vaak opnieuw gedaan omdat er nog een behoorlijke tijd vanaf kon. Weet niet meer of me dat gelukt is, of dat ik toen even ben overgegaan op andere games. Voor mijn gevoel dus niet mijn beste run. Zou ook niet kunnen zeggen welke dat wel is. (een paar goede runs zijn helaas verloren gegaan omdat ik niet kon connecten met de servers. Nog steeds boos daar over. )
Gelukkig ben ik over je tijd heengegaan: En de tussenstand: Nog 6 time trial levels op 3 sterren halen en ik heb de hele originele game op 3 sterren! Ik hoop echt dat ik het haal, want het geeft me een goede uitgangspositie voor de DLC
Hoe is het op Stormdrains gegaan? Daar waren door dat servergedoe niet mijn beste tijden, maar alsnog *redelijke* tijden. Ben ik je een keer voor gebleven?
Welke Stormdrains? Als je het over 1 hebt, daar speelde ik tegen de ghost van Xerofox, want die was sneller dan jij was
WTF modder, zou je die time trails ook voor mij kunnen hale Neejoh grapje, maar dat jij dat kan, als ik in een speedrun op het begin iets fout doe wil ik het gelijk weer goed doen en begin dus opnieuw.
2 en 3 bedoel ik. 1 was volgens mij niet zo speciaal (in mijn geval). Maar ik dacht dat je altijd tegen mij speelde? Weet je wel wat je nu met mijn ego doet?
En dat is ook gelijk het geheim. Heel vaak overnieuw spelen omdat het weer fout gaat. Op een gegeven moment heb je een beetje door hoe het stuk moet en dan ga je het volgende stuk masteren, etc. Uiteindelijk haal je dan wel een 3-sterrentijd. Overigens komen een paar van de moeilijkste nog En waarom heeft deze achievement zo'n lage TR?: Dit is dus duidelijk een van die achievements waarvan de ratio de moeilijkheid totaal niet weergeeft. 2 en 3 heb ik echt al een hele tijd geleden gespeeld, dus ik zou het niet weten. Ik speel trouwens bijna altijd tegen jou of Xerofox. Een keertje was Sjacco degene met de snelste tijd.
Dat je dus toch nog redelijk vaak tegen mij speelt wilt tenminste nog zeggen dat ik een waardige tijd heb om tegen te spelen. Maar ik denk dat ie een lage ratio heeft omdat de mensen die de DLC hebben gekocht meestal ook goed genoeg zijn om door te gaan voor de 90 sterren. Alleen de 'hardcore' spelers hebben dus volgens mij de DLC gekocht. Casual spelers kunnen de TT's helemaal niks boeien = geen DLC aankoop.
Ik heb ook bijna alle originele time trials op 3 sterren, en nog vond ik de pure time trials erg verwarrend Hopelijk gaat het jou beter af...
Heb het spel nu ook. Moet zeggen dat ik de storyline een beetje verwarrend vind, het komt vaak genoeg voor dat ik echt geen idee heb hoe ik ergens moet komen. Dit verziekt voor mij een beetje de flow van het spel.., waar het uiteindelijk om gaat. De time trials vind ik daarentegen wel erg tof, heb je ten minste ook niet van die malloten die op je schieten maarja miss ben zelf ook niet echt een singeplayer speler, meestal doe ik ze een keer en ga ik over naar de multiplayer*)
OK, je kunt echt wel overal komen in deze game, geef dan een voorbeeld waar het je niet lukt. En in deze game zit geen MP alleen SP
Moet je anders op 'B' drukken dan draait de camera naar het punt waar je naar toe moet. Dan is het duidelijker hoe je ergens komt en waar je heen moet.
Beat this, bitches! Hij kan nog sneller als de sprong over het hek op het tweede gebouw goed gaat. Dit lukt alleen wel maar 1 op de zoveel keer. Toch wel aardige run, though. Time Trial 3 star progress: Nog 3 te gaan.