Ik kijk eerst de goede filmpjes op youtube, daar staan vaak nog shortcuts op die zelfs jij of Xerofox niet gebruiken (vaak zijn dit zware kutshortcuts). Daarna ga ik spelen tegen de snelste ghost van de friends die drie sterren heeft (In 85% van de gevallen Xerofox). Hier probeer ik dus net zo snel of sneller te zijn dan hem en de shortcuts uit de videos te halen. Soms lukken die, maar heel vaak niet. Gelukkig heb ik dan altijd nog de backup van het normale pad, zoals in deze run. Daarnaast moet je soms wel een klein beetje mazzel hebben om het te halen. Maar het belangrijkste is: Heel, maar dan ook heel vaak opnieuw spelen tot het level je grotendeels lukt met 1 of 2 moeilijke stukken als uitzondering. Dat dikgedrukte is wel het grootste geheim. Practice makes perfect, zullen we maar zeggen.
Dat je vaak opnieuw moet spelen hoef je mij niet te vertellen. Ik vervloekte vaak genoeg het feit dat er geen restart knop op de controller zit. Ik heb me vaak niet de moeite genomen om die rotstukjes te leren. Ik keek eerst of het zonder dat kon, aangezien het me op de eerste plaats om de 3 sterren ging. Een écht goede tijd was alleen maar mooi meegenomen. Op Shard 2 zijn volgens mij geen geniepige shortcuts, daar moet je gewoon een perfecte run afleggen. Ik heb btw liever YT, aangezien je ghosts niet op je gemak kan bekijken. In ME2 zouden ze toch echt een replayfunctie zoals in Halo 3 moeten stoppen.
Er zijn daar geen geniepige shortcuts, maar wel punten waar je met een goede keuze van weg en sprong een aantal seconden sneller kunt zijn. Dit wordt dan ook mijn volgende challenge. En Dulle, bij een aantal levels is het bijna onmogelijk om de 3 sterren te halen zonder sommige van die shortcuts. Als jij het zonder kan ben je echt een meester. Je moet de ghosts trouwens ook per stukje bekijken. Kijk hoe ze een stuk doen, doe het dan net zo goed of beter, zodat je gelijk blijft met de ghost en kijk dan het volgende stuk, etc.
Ik ben toch maar offline verder gegaan, omdat ik geen zin had om alles opnieuw tedoen in de timetrails.
Dat is idd wel jammer. Online is wel beter, want als je opeens je data kwijt bent op je HD dan staan je scores nog op de EA server Of je moet dan maanden niet kunnen inloggen, zoals Dulle
Toen ik dit spel kocht, had ik geen zin om een ea account aantemaken en ik snapte het ook niet, en daarom ben ik maar offline gaan spelen. Heb net wel Op arland weer ff 1 ster erbij gehaald, zit nu 27, en mijn tijd is: Oud 1.03.80 Nieuw 00.49.98 Dus 3 seconden eraf en ik had 3 sterren
Nee. Straks eens proberen. Ik ben ooit eens sneller geweest dan dat bij Shard deux. oooooit. In een ver verleden. Toen ik er nog iets van kon.
Waarom heb je toen dan niet zoveel sterren gehaald als ik nu heb? Op zich is Shard Two niet supermoeilijk, je moet alleen de mazzel hebben dat je vaart er niet uitgaat door een random iets. Overigens kan ik de run zeker nog een halve seconde tot een seconde sneller dan dit, maar ik ga momenteel alleen voor de 3 sterren. Time Trial 3-sterren progress: Nog maar 2 te gaan!
Whoehoe, heb nu stormdrain 2 op 3 sterren in een tijd van 52.80, moet nog 3 sterren en dan heb ik er 35\o/
Nice. Ik ga vanavond nog even de twee Atriumstages op 3 sterren halen. One is goed te doen met nog wat oefening. Two heb ik nog helemaal niet gespeeld of gezien, maar Xerofox heeft daar wel een aardige tijd. Die lijkt me dus ook wel te halen. Ik zag net overigens dat Xerofox nog niet de volle 1250 heeft. Betekent dit dus dat nog niemand op XBW deze game 100% heeft?
Meerdere keren, is nu minder lastig te halen wanneer sommige levels haast niet meer worden gespeeld. In het begin bij de release achtte ik zoiets haast onmogelijk.
Jezus, de dag dat ik Atrium One op 3 sterren haal wordt een feestdag. Wat een vreselijk onmogelijk kutlevel is dat. Ik kom gewoon 9 van de 10 keer niet voorbij het eerste stuk omdat ik altijd maar onder die steiger door spring na die tweede wallrun-jump. Als ik het wel een keer haal spring ik wel weer onder de steiger bij het volgende gelijke stuk.
Arme Modder. Toen ik net offline ging was je nog bezig. Respect hoor dat je gewoon door blijft bikkelen, ik zou het niet kunnen. Weet niet eens of ik wel doorga tot de 50 sterren. Heb er nu 35, ga morgen denk ik verder met de Speedruns en als ik daarna nog zin heb doe ik die 50 sterren.
Lol, ik ga nu maar slapen. Morgen nog een dag. Atrium 1 problemen met die steigers heb ik niet meer. Er is alleen een stuk waar de sprongmove totaal random lijkt te gaan. Als je voorbij die twee stukken met steigers bent en je over die balken heen moet naar de andere kant, dan is de kans dat je de afsprong vanaf de eerste balk maakt zo ongelooflijk klein. Ik heb dat kleine stukje nu een paar honderd keer achter elkaar gedaan en er zit totaal geen systeem in wanneer je nu die afsprong kunt maken van die eerste balk.
Atrium 2 dan das pas een kut level, daar heb ik op dit moment de tijd van 3.40 staan 33sterren heb nu al