Nou nou. :{ Ik heb mijn meeste speedruns gehaald/verbeterd toen ik geen verbinding had met de servers, dus de tijden kloppen sowieso niet die bij mijn naam staan. Maar *goed* ben ik inderdaad niet, maar laat me in het vervolg voor mezelf praten ja? (heb volgens mij ook nooit beweerd dat ik goed ben, alleen dat ik het leuk vind) Ik heb tenminste alle speedruns en TT's gehaald zonder trucjes. (je weet wel, die zijwaartse sproong enz.)
Inderdaad. Maarja, met wat Shin David zei ben ik het wel eens: Je bent al een bikkel ALS je ze gehaald hebt.
Echt hoor! Deze foto's had ik in het vorige topic nog geplaatst toen ik geplaagd werd door server problemen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=108941&page=54 Oh, toch eens iets positiefs over mijn ME skills? Ik weet nog steeds niet of ik door wil gaan voor de 1250. Het zal moeilijk worden...frustrerend...irritant. Ik wil de 1250 natuurlijk wel, maar van de andere kant vind ik het wel mooi geweest met de TT's. Nu ren ik alleen nog soms wat meer casual op de banen. Vooral op de DLC banen ben ik er nog nooit voor gaan zitten (heb volgens mij maar bij 1 baan een ster)
Kun je ghosts enzo ook downloaden/uploaden met Silver? EDIT: is het aan te raden voor 10 euro? (weet het antwoord al denk ik )
ja denk het wel. ik deed het op normal en dat was niet bijzonder moeilijk, dus hard zal wel doorbijten worden, maar is vast niet onmogelijk. edit:// en wat bauke zegt
Hard is eitje met of zonder weapons. Het enige moeilijke stuk in de game met betrekking tot fights is de server room in chapter 9. Dat is zowel moeilijk met of zonder gun.
jep en al je zonder wapens speelt is dat stuk dat je die zus ophaalt uit die auto (met al die trappen) ook nog wel even lastig. totdat je het doorhebt zeg maar
Ophalen in auto met veel trappen? Kan me dat niet herinneren. Je ziet die zus toch alleen in het begin en op het eind?
njah, je loopt die trappen af en daar beneden staan dan 2 gassies met egt wel dikke guns. je moet t net zo aanpakken dat je goed bij die ene terecht komt, dat die ander je niet kan raken. bovendien zuig ik in disarmen