En kan ik die bags ook gewoon halen wanneer ik wil? Moet er nog een paar, kan ik die gewoon halen door een level opnieuw te starten, bags te vinden en dan afsluiten?
10 euro vind ik/is een koopje! Het is niet zo'n lange game maar met de Time Trials en de Speedruns kan je je zeker een tijdje vermaken! Veel plezier ermee
Hé jongens, ik zit vast in Chapter 5. Ik zit in een winkelcentrum met een boel verdiepingen en roltrappen. Als Faith achtervolg je een agent (heel kort, je bent net van de trein gestapt) die je vervolgens in een val lokt. Ik pak de lift naar boven, die wordt stopgezet en al klauterend ga ik naar boven. Daar zijn eerst wat agenten, daarna die SWAT-gasten (voor het eerst met een zwaar machinegeweer). Ik snap alleen niet hoe ik verder moet! Ik zie waar ik heen moet (helemaal naar boven), tot ik alleen maar via een wall-run en springen naar een hangende stellage kan. Maar die sprong lukt me niet. Ligt dat aan mij of is er een andere route? Ook irriteer ik me mateloos aan de checkpoints. Had daarnet een checkpoint nadat ik de agenten had uitgeschakeld, ging dood, vervolgens ff loaden en alle wapens weg. Maar ik krijg na het uitschakelen van de twee groepen van 4 SWAT-dudes geen checkpoint. Dus moet ze allemaal uitschakelen om vervolgens weer te pletter te slaan. Help me!
Bedoel je hier? [yt]Ix0idfBQMGc&start=355[/yt] Hier achtervolg je even een agent. Nooit problemen gehad met de checkpoints trouwens.
Dat probleem had ik ook. Totdat ik me er per ongeluk aan vast greep. 'Oh, wtf. Hangt hier een stang?' edit: Iemand trouwens dat stuk op Kotaku gelezen over die idioot wat iedereen aanklaagt wat 'Edge' gebruikt http://kotaku.com/5370359/electronic-arts-sues-to-cancel-langdells-trademarks Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor ME2:
De bedoeling is ook om NIET de vijanden uit te schakelen. Slechts op twee plekken in de game moet je de vijanden uitschakelen.
Ik zat alleen aan gewone vijanden te denken. Maar wat is die tweede dan? Ik heb het spel al lang niet meer gespeeld dus ik kan me niet alles goed herinneren.
Sowieso moet je twee keer beaten in dat level. Maar qua gewone vijanden zit er een stuk in dat level dat zonder gevecht onmogelijk is om te halen, namelijk het tweede stuk in de garage.
Dat weet ik, en ik hou me er niet mee bezig. Maar doordat ik niet wist waar ik heen moest en de checkpoints ongelooflijk kut zaten en ik vaak dood ging, was de enige optie om de route te kunnen acterhalen om die dudes uit te schakelen. Daarbij is het in de eerste play-through toch wel handig, een route zoeken is af en toe wel lastig (voor mij, misschien vond jij het allemaal in één keer ) en dan vind ik het zelf wel prettig dat die SWAT-gasten dood zijn! Enne, in het begin van het spel ergens moet je er toch een stuk of 2/3 omleggen? Dan zegt Merc het zelfs tegen je.