1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mirror's Edge [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mrt 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 zo'n stuk kom je 3 mannetjes tegen en in dat stuk moet je tegen een paal op. Daar kan je toch niet, niet vechten?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jawel, gewoon rennen en die paal opjumpen. Geen probleem.

De game is op Hard trouwens helemaal niet zo moeilijk. Alleen een stuk in Chapter 9 is kut.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo inmiddels meer dan 20x gespeeld. Morgen kan ik het spel lenen van iemand. Ik heb er zin in. Kan je met XBL Silver ook de trials doen trouwens?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, geen probleem.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nice. Ik had het spel op me vorige X360 gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Altijd zonde gevonden. Het blijft een unieke en innovatieve spel. Iets wat je niet bepaald meer tegen komt. Als ik de demo zovaak kan spelen, dan zal het volledige spel me vast ook heel erg boeien.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Beste game op de Xbox 360 en een van de beste games van deze generatie imo.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan zeker pas vanaf een bepaalde hoogte een skill roll doen?

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij niet hoor, ze worden wel moeilijker te timen van grotere hoogtes, en natuurlijk heb je hoogtes waar je gewoon dood neervalt...

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, raar. Als ik een wall run > jump > coil over hek > LT, dan ga ik sliden ipv rollen (voor de achievement). De eerste speed trial vind ik best pittig om op 2 sterren te halen 8). Al is de tweede makkelijker, maar die had ik zovaak gedaan in de demo.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ah mijn fout, je kan inderdaad pas een skill roll vanaf een bepaalde hoogte, ik nam aan dat je bedoelde dat er uiteindelijk een hoogte vanaf waar je dat niet meer kon. Inderdaad als je gaat sliden betekent dat je niet hoog genoeg was, overigens zijn er meerdere plekken/time trials waar je dezelfde sequence kan doen en de drop op het einde hoger is.

Handig om te weten is dat er 2 soorten "speed vaults" zijn, een snelle en een wat langzamere, de snelle doe je vaak wanneer je van iets verder je sprong timed, dus hoe hoger het obstakel hoe verderaf je moet beginnen met springen. Overigens wil je géén roll doen wanneer het niet hoeft, vaak ben je dan gewoon langzamer en je verliest snelheid, er zijn natuurlijk punten waar het echt niet anders zijn.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het einde van chapter 5 8). Ik had het einde moeten opzoeken op Gamefaq, want ik wist het echt niet te vinden.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Valt wel mee. Ik had alleen een enorme hekel aan dat stuk dat je door dat raam moest springen op die lichtbalken in die mainzaal. Dat ging echt altijd fout. :mad:

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was toch bijna echt op het einde? In het winkelcentrum? Zo ja, dan hebben we het over hetzelfde stukje :p.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb de game verkocht toentertijd.. :{
    Al vond ik de DLC er nooit zo aantrekkelijk uitzien.

Nou blijf hij bij mij voor altijd op 1000/1000 staan, ja Modder op 1000/1000. :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    De levels uit de DLC zijn qua gameplay nog veel awesomer dan de normale Time Trials. _O_

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het heeft mij destijds zoveel moeite, en vooral geduld, gekost dat ik de DLC geeneens aandurf. Ik sta dan niet voor mijzelf in.
    Wat heb ik mijzelf vaak moeten inhouden om niet de controller door mijn televisie te rammen. Heerlijk.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb een keer tot half 4 's nachts lopen spelen omdat ik een bepaalde time trial moest halen! :+

Deel Deze Pagina