@Modder, de enige reden waarom je daar zulke tijden neerzet en die maandelijkse/weekselijkse wereldrecords had is omdat ik die levels bijna nooit had gespeeld Just kidding Heb nog steeds geen 3 sterren op alle time-trials
Heb ik weer lekker lopen klooien vandaag. Wat suck ik toch zo hard in deze game. Loop ik echt minuten te zoeken naar waar ik moet, eindelijk vind ik het, moet ik dan nog tig keer proberen tegen het me lukt . Wel Chapter 3 uitgespeeld & eerst x 3 bags gevonden .
Wat een geniale game blijft het toch ook! Vandaag weer even aangezet en bijna meteen de hele campaign uitgespeeld. Het is dat ik nu voetbal ga kijken. Heerlijk dat er trucjes zijn die geniaal gebruik maken van de uitersten van de gameplay. Ik ken er nog steeds heel veel en vaak lukten ze me ook nog in 1 a 2 keer. Blijft de allerbeste game op de Xbox 360.
Zo, eindelijk de game ook eens gespeeld. Eerste twee levels gedaan. Tot nu toe best aardig, maar mis nog de genialiteit die men regelmatig beschrijft. Vind de sfeer top, maar soms werken de mechanics net niet lekker. Over het algemeen overigens wel. Ik vind het vooral lastig om met de snelheid van het spel te kunnen kijken waar ik naartoe moet. Zeker als je een open terrein hebt met een stuk of wat 'blues' rondrennen die op je schieten. Beetje trial and error dan. Edit; waarom is LB springen en RT bukken.. moet ik ook nog echt aan wennen!
De mechanics werken bijna altijd lekker, het is alleen omdat je nog niet aan de geweldige controls gewend bent.
Dat geloof ik direct En hoe zit het met het andere punt, zeg maar dat je soms (meestal ) geen tijd hebt om te kijken waar je heen moet en dus als kip zonder kop trial and error doet...? Of ligt dat aan mij
Tsja, dat gaat in het echt natuurlijk ook zo. Daarnaast is Mirror's Edge gemaakt om meerdere malen opnieuw te spelen in de vorm van de speedruns en time trials. Dat is waar de game pas echt geweldig wordt als je van dat soort challenges houdt.
Ga dat zeker proberen Vind het gevoel van snelheid en "spanning" bij een grote sprong overigens wel heel goed
het is de bedoeling dat je de knop gebruikt als je niet weet waar je heen moet. ME is van EA dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Waarom niet? De game is 6 jaar oud. Niemand die nog echt die game nieuw koopt ofzo. Daarnaast zijn EA en MS nu goede vrienden. En komt BF3 binnenkort ook bijna gratis op PS+ en die is ook van EA.
Als ME gratis zou zijn geweest met die actie, zouden ze dat dan niet gezegd hebben? Ze hebben in de peresconferentie ervoor gekozen om alleen ACII en Halo 3 te laten zien. Om daarna te beginnen met Defense Grid. Dat wijst er imo op dat de rest van het aanbod een beetje matig gaat zijn. Of ze moeten aanpassingen hebben doorgevoerd na de stormvloed aan klachten. MS Is daar niet vies van.
Dan kan ME er toch precies tussen zitten? Kwam eerder uit dan Halo en AC 2 en is niet zo groot als die twee om op een show te laten zien.
Pff, dacht nieuwe trailer. Tot de belichting maar matig was, leveldesign uit eerste deel kwam en de pixels uit Minecraft verschenen.