Eindelijk eens verder gegaan met deze game. Was gestopt bij een totaal overbodige en frustrerende bossfight. Blijft een awesome spel maar wel erg kort en dat einde...Dat einde
Kort? De story mode is maar het extraatje. De werkelijke game speelt zich af in de Time Trials en Speedruns. Je moet het eigenlijk zien als Trials Evolution met een Story Mode.
In its presentation slides for the upcoming earnings call, EA lists a number of games for release during the fiscal year ending March 31, 2016. Among them are the long-promised Mirror’s Edge and a new Plants vs. Zombies console game. EA’s current slate is as follows for the coming months: April - June 2015 Nothing July - September 2015 FIFA 16 (Console, PC) Madden NFL 16 (Console) NHL 16 (Console) Rory McIlroy PGA Tour (Console) October - December 2015 NBA Live 16 Need for Speed (Untitled - Console, PC) Star Wars Battlefront (Console, PC) January - March 2016 Mirror’s Edge (Console, PC) Plants vs. Zombies (Untitled - Console, PC) For more on EA’s strong fiscal year 2015, check out our report. We’ll have more from the upcoming earnings call.
http://www.ign.com/articles/2015/06... twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Mirror's Edge: Catalyst wordt het dus.
"Hello everyone, Two years ago we revealed that we were making a new Mirror’s Edge™. Last year, we gave you a behind the scenes look into some of the early progress we had made. And though we haven't said much else in all that time, we have been listening. Thank you for your incredible passion and your patience. I'm excited to tell you that it's paid off — by this time next week, you will have finally seen more of the game at E3. Mirror’s Edge has always had a special place in the hearts of all of us at DICE. The first game had a lot of promise. It was unlike anything else in terms of the gameplay and style — it had a unique soul. But as much as we loved that game, we knew it could be more. So that’s what we have set out to do as we introduce Mirror’s Edge to a new generation. The team has spent a lot of time re-evaluating every aspect of the game and making it a new experience. This is not a sequel, this is not Mirror's Edge 2. We have landed on a vision that honors the first game — pushing the boundaries of first person movement and diving deeper into the story behind our heroine Faith — but also brings a lot of great new, interesting gameplay and features to the experience for our players. So on behalf on the entire team here at DICE, we can’t wait to show you what we have been pouring our heart and soul into. We can’t wait to introduce you to Mirror’s Edge™ Catalyst. Sara Jansson Senior Producer, Mirror’s Edge Catalyst"
Weet niet of hier nu vrolijk van moet worden of niet. Simpel gezegd word het dus Mirrors edge 1 met wellicht wat extra content. Ik heb zeker genoten van deeltje 1 maar ga voor die paar extra's niet nog eens 60 piek neertellen.
'Mirrors Edge beste game evuuuuur'. En dan gaan ze de game op deel 1 baseren en dan is het meh? Het is geen HD versie van wat ik lees dus ik wacht wel af wat het precies wordt.
Het is denk Mirror's Edge 1.5, maar dat hadden ze gewoon meteen moeten communiceren. Nu laten ze je al 2 jaar in de waan dat het om een sequel gaat, dus dan is het logisch dat er nu mensen teleurgesteld zijn.
Een sequel kan toch ook ME 1.5 zijn? Ik snap niet wat er echt mis is aan een reboot. Wat logisch want straks zitten we al 9 jaar na deel 1.
Dit is wel een beetje jammer inderdaad, maar het hoeft niet per se negatief te zijn. Als het ME2 zou worden zouden ze sowieso de nadruk meer op combat gaan leggen, het minst interessante deel van het spel. Nu wordt de gameplay van ME1 hopelijk in stand gehouden en wordt de game 'completer' gemaakt. Qua missies/quest was Mirror's Edge niet eens heel bijzonder. Ik begon de game pas echt te waarderen een paar maanden nadat ik hem doorverkocht had. Op de launch was volgens mij niemand écht dolenthousiast en achteraf kunnen we pas zeggen dat het een unieke ervaring was. Kortom, er valt genoeg te verbeteren aan ME en ze nemen iig de tijd.
Ik speelde de game altijd zonder wapens te gebruiken, dan was het veel leuker. Het vechten en counteren was inderdaad saai. Ook het Achievement waar ik destijds het meest trots op was: De game uitspelen zonder een kogel af te vuren.