[XOne] Mirror's Edge [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mrt 2009.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand zeggen bij welke checkpoint ik moet straten voor runnerbag14?
    Is in het level ropeburn alvast bedankt:)

    Edit**
    Gevonden
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem uitgespeeld :{

    Die speedruns zijn wel lol om te doen, bij The Prologue was ik de 1e keer 2 seconden te laat xD
     
  3. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet is dit spel, heb m sinds gister en het is echt tof.
    Ben alleen bang dat je het zo uit gespeeld hebt, niet?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, het is erg snel uitgespeeld.
    Maar de Time Trials en Speedruns zijn erg verslavend, dus ondanks de korte story mode heeft de game veel replay waarde.
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht maar totdat je speedrun 3 doet (11 minuten lang), dan vind je het niet zo leuk meer als je 2 seconden te laat ben }:]
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem dinsdag binnen gekregen. Echt een vet spel zeg! Kostte mij maar 15 euro hoor, maar het is wel een erg vette game!
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga mijzelf binnenkort weer in deze game verdiepen. Om sowieso de Time Trials op 3 sterren te halen. Als ik ze allemaal op 3 sterren kan halen, ga ik de DLC ook wel halen ;p.

    Dan even op Hard en de bags halen & dan de speedruns.
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mind, sarcasme :)

    Bij Chapter 1, 6.00.40, je moet 6.00.00 halen.
    You're right. :x
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Chapter 1 gaat nog wel ik had hem in 5.43 ofzo.
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het einde, dus niet lezen als je hem nog uit moet spelen:

    Wel lullig als Kate uit die heli valt, ik dacht echt van shit, heb je daarvoor het hele spel gespeeld flikkert ze uit een helikopter, maar gelukkig leeft ze nog wel :)
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Yay, The Edge op 3 sterren gehaald :).
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik blijf daar stekenop 50.91 sec=(
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg Playground Three maar niet gehaald :mad:. Irritante zooi ;p.
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Download een ghost die je bij kan houden of zoek op YT :)
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het spel nu een week, uitgespeeld op Normal zonder te schieten, daarna nog wat achievements gehaald die ik nog had gemist.. Moves enzo.

    Toen ook de prologue speedrun gedaan, die was erg makkelijk. Chapter 1 ook nog geprobeerd maar die beviel me minder, is vast te doen, maar ik had er ff geen zin in.
    Ga wel proberen alle speedruns te halen... Maar heb zo'n vermoeden dat dat me niet gaat lukken.

    Ook nog wat Time Trials gedaan en wat zijn die krengen moeilijk zeg. 2 sterren lukt wel, heb dat nu op 5 banen, maar 3 sterren.... Ik ben benieuwd of me dat bij een paar gaat lukken...Morgen weer verder. Eerst elke baan een paar keer doen, maar nog niet te vaak opnieuw voor de 3 ster, later als ik ze allemaal op 2 ster heb (en misschien een enkel al op 3, hoop ik) dan ga ik alles proberen op 3 te halen.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mirror's Edge Prologue Speedrun Worldrecord
    [yt]S4ZxFsA1GWo[/yt]

    Ik vond het een té goed filmpje om gewoon niet te delen, zoveel shortcuts en jumps die ik niet eens voor mogelijk hield om te kunnen doen. Nu vraag ik mij af of alle "tricks" die in ME zijn gevonden om sneller te gaan in ME2 worden weggelaten, zoals die side jump boos/coil jumping/wallrun boost etc, dit zou jammer zijn omdat het spel zoveel dieper ervan word en het een game is waar je echt skill voor moet hebben. Ik hoop dat de Dice inziet hoe ze de game nog beter kunnen maken na al die filmpjes op youtube te hebben gezien van mensen die telkens snellere tijden neerzetten.
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow. Die gast is echt heel erg goed. Op sommige momenten lijkt het net als of hij bepaalde jumps niet gaat halen, maar dan haalt hij ze toch. En die 90 graden draai om op snelheid te komen heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar dat lijkt best wel veel uit te maken.
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, die is echt heel erg nice. Mept ie nou in de lucht om snelheid te maken?:eek:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gaaf filmpje, ik vraag me meteen af of Dice dit voorzien heeft... Die jongen neemt zoveel bizarre shortcuts die NET kunnen dat je je afvraagt of dat by design is of niet
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies, daarom vind ik dit spel ook zo geweldig, zo heeft Halo bijvoorbeeld ook veel (ghost) jumps waarvan ik zeker weet dat Bungie ze niet met opzet hebben ingezet. Games waarbij de community verder gaat dan dat een developer kon voorzine zijn in mijn ogen een groot succes,en hebben ontzettend veel mogelijkheden voor uitbreiding.

    @Grub
    Hij richt met zijn linkerpook naar rechts of links en drukt op de springknop, dit zorgt ervoor dat je opzij springt met een boost, net als uit de startblokken:p
     

Deel Deze Pagina