Ik ga ergens deze zomer weer verder met de game, na een behoorlijk lange pauze. Ik heb iig al een van de moeilijkste Speed Runs gehad met Chapter 2. Chapter 9 zal nog wel behoorlijk tegenvallen, maarja. Eerst nog wat andere games. Ik ga ook zeker die sidejump oefenen. Dulle, ben je nu weer trots op me?
Eerst eens zien of je je belofte nakomt. Je bent al een paar maanden aan het beloven dat je toch écht verder gaat met ME
Ja, maar ik heb toch niet gezegd wanneer Ik weet dat ik er ooit verder mee moet om de 1250/1250 te scoren, zodat ik jou daarmee kan pesten.
Das fucking onmogelijk. En ik dacht dat je steeds zei, eerst LO, eerst mijn examens/tentamens, eerst deze crappy JRPG. Zullen wel bedriegers zijn geweest die me dat hebben ingefluisterd.
Nog steeds. Oeh, die duren dan lang. Succes dan maar. En Xerofox is onmenselijk. Maar als jij het tegen die tijd gaat proberen ga ik iig ook een poging wagen. Al ben ik al heel tevreden met mijn 1000/1000. Die DLC achievements zijn gewoon een lekker toetje.
Nouja, stiekem ga ik de aankomende challenge al wat oefenen met de bags en hard-achievements. Maar niet doorvertellen, hoor.
Ik ga ook ff de DLC downloaden en direct voor de volledige gamescore die ik uit deze game kan halen, zal dan ook gelijk de eerste game zijn waarbij ik dat doe...
Van de week weer is gespeeld, lekker spel. Gewoon beetje time trials doen, ben er nog niet echt goed in, weet maar 1 of 2 sterren te scoren op elke baan. 2 sterren moet uiteindelijk zowiezo op elke baan lukken, 3 sterren wel op sommige. Ga iig proberen het maximale te halen. Had op 1 baan al bijna 3 sterren na een paar keer proberen maar kwam iets van 26 honderdste tekort.. Van de week ook beginnen aan Hard + de overige bags scoren. Een eitje als je wapens mag gebruiken denk ik zo!
Ik heb even die side jump zitten oefenen en geprobeerd om het in mijn runs te gebruiken, wat er uiteindelijk in resulteerde dat ik een tijd van 538 had gehaald op Atrium 2, goed voor de 14 plaats. Hierna tegen de ghost van de nummer 1 geprobeerd, en onnodig om te zeggen verloor ik hem al snel uit het oog, op het laatste stukje schopt hij dus via een wallrun tegen een balk aan waardoor hij geen damage krijgt wanneer hij van een grote hoogte valt. Ik snap niet hoe die gasten dat allemaal uitvinden, maar het maakt het spel wel een stuk uitdagender. Dit bedoel ik met die kickglitch...omg [yt]awHP_RxDKzI[/yt]
Ben weer bezig met de game vanwege de challenge (hard en bags). Eerst maar net even een time trial gedaan om weer in de game te komen. Na een paar keer proberen gelijk m'n oude tijd van Playground One verbeterd met bijna 7 seconden Nu sta ik mooi op de tweede plaats van m'n friendslist voor de Trial, onder Xerofox, maar boven Dulle (En daar gaat het om ).
Bijna klaar met hard. Het is wel iets moeilijker, omdat je niet weet waar je heen moet (vooral als je een tijd de game niet hebt gespeeld ) en de fights zijn moeilijker. Echter kan ik nu wel een wapen gebruiken, wat het weer op het niveau van normal brengt. Dit is toch echt gewoon de vetste game voor de 360 by far
Ik vond het een 'meh' game, was wel leuk en verfrissend na alle standaard shooters. Had hem één keer uitgespeeld en ging gelijk voor de 'Test of Faith' achievement, game was voor mijn gevoel wel erg repetitief. Steeds van A naar B om erachter te komen dat de politie daar ook is en dan weer wegrennen naar C. Time Trails e.d zijn zoiezo niks voor mij dus heb dat ook niet geprobeerd.
Ja, maar ik heb de game al maanden niet meer uitgespeeld Overigens ben ik nog steeds sneller dan m'n eerste run, omdat de globale lay-out van de levels nog wel wat in m'n hoofd zit. Ik heb trouwens een vette afsnijroute gevonden tijdens het einde van Chapter 8.