1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Leuk om te zien dat de demo bevalt, maakt het wachten wel alleen maar moeilijker.

Hmm.. Zou ie er al zijn? :+

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, helaas nog niet :+ ik wil hem nu downloaden 8)

3. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    Demo staat online :)

Content: Mirror's Edge Demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] Download the Mirror’s Edge demo to experience this award-winning First-Person Action-Adventure. The tutorial will guide you through the basics of movement and combat before you try out your skills in the prologue to the main game.
    Size: 1 GB

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de demo erg tegenvallen. Zoals verwacht krijg ik last van motionsickness van dit spel :+, daarnaast mist het AA en doet het me verder gewoon erg weinig. Het idee is zeker origineel, maar ik zie me dit niet als volledig spel spelen. Zelfs in het ene leveltje vond ik het al repetetief worden.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoera!
    Hopelijk trek ik em net zo snel binnen als de Banjo demo een paar dagen geleden. :9

@Kevf: Verpest het nou niet voor me. :mad:

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De tutorial duurt volgens mij langer dan het level zelf dat je mag spelen. Je bent er in 5 minuten wel doorheen. Mijn mening blijft hetzelfde, in het begin is het vet, maar ik ben bang dat de verveling snel toeslaat. Om het langer interessant te houden stoppen ze er Time Trials in, maar daar heb ik geen behoefte aan. Maar qua gameplay speelde het best lekker.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gua gameplay is voor mijn gevoel alleen het first person gedeelte erg origineel. Walljumps, wallruns etc is weinig vernieuwend. Ik miste ook het actie-gevoel.

Sorry Dulle! :9

8. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het actiegevoel wel komt zodra de cops je op de hielen zitten? Of zodra je ook echt in het verhaal zit? Ik zou iig niet beoordelen op alleen de demo, maar ook even wat reviews afwachten enzo ;)

En nu ga ik de demo zelf maar eens downloaden :p

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook wel benieuwd. Wil hem zo ook wel even testen, al blijf ik bang zijn dat het geen topper wordt waar we op hopen.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan ga ik toch eerder af op een demo. Ik ga er vanuit dat een producer mij echt probeert te pakken met een demo en dat is nu niet gelukt ;)

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net demo even gespeeld. Wel tof, maar demo is erg kort, level heb je al vaak gezien in video's en in begin wordt je veel onderbroken, omdat er een soort tutorial in zit.
    Heeft nog wel wat trial en error gehalte. Op het dak zag ik na een paar keer doodgaan pas, dat je links door het hek kon en van die guards moest wegrennen.
    Jammer dat time trial niet werkt.

12. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Sluit me aan bij Kevf. Vanaf het moment dat ik voor het eerst in EDGE over deze game las, was ik enthousiast. Maar het spelen van de demo heeft dit enthousiasme weg genomen. De game weet me niet te pakken en ik vind 'm nogal 'stroef' spelen.

Nee, hier ga ik m'n geld niet aan verspillen. Leen 'm wel van iemand die 'm wel tof vindt...

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nog steeds enthousiast over deze game. Zelfs mijn moeder die langs kwam vond het vetjes. :+ (al was ze er niet zo goed in)

Met die korting bij de Bart Smit kan ik em ook al voor een mooi prijsje reserveren.
    Enige wat me tegenhoud is het feit dat ik al zoveel games heb gereserveerd. 8)
    Misschien nog maar wachten, of ME toch maar er bij nemen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is tof omdat het ook vernieuwend is. De controls werken ook lekker en daar was ik in het begin sceptisch over, maar is het na een keer uitspelen nog steeds leuk? dat is de grote vraag. Als het de komende periode rustig was geweest qua games dan had ik hem gehaald, dus ik haal hem wel maar wel in December ofzo.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Must-have _O_

Werkt goed, heerlijk sfeertje. Ik vraag me alleen af hoe lang ik hem achter elkaar kan spelen. Voel m'n hoofd nu toch wel een beetje na de demo te hebben gespeeld.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Had zelf tot mijn verwachting toe helemaal geen last van motion sickness.

17. eldeegee

eldeegee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind er niet bijzonder veel aan... beetje suf en saai allemaal...
    En ik krijg er ook pijn in mijn kop van, lijkt die film cloverfield wel daar moest ik bijna kotsen toen ik erweg kwam :cool:. Maarja mischien komt het ook wel omdat ik stront verkouden/ziek ben

18. Roman0c

Roman0c Fable 2 Addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Komt zeker in mijn collectie

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind hem erg lekker spelen. Heb de demo nu 3x gespeeld en dat wil bij mij toch wel iets zeggen bij zo'n spel. Heb zelf geen last van motion sickness gelukkig al begrijp ik absoluut wel dat je het kunt krijgen. Het lijkt me ook geen game die je echt aardig wat uren achter elkaar speelt. Desondanks spreekt het me enorm aan en ga ik die game zeker wel halen. Ook leuk hoe je dat vrouwtje nog ff een tikkie achterop haar kop geeft bij die gun tut. :+

EDIT: Ik snap echt niet hoe je de demo stroef kunt noemen. Zeker als je op een gegeven moment een beetje bedreven raakt in het timen lijkt me dit toch echt een soort vloeiende rollercoaster. Het loopt gewoon.

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Faith is de heetste gamebabe van deze generatie!? :p

Ik denk dat de game straks vooral zijn meerwaarde zal halen uit de time-trials, als dat een beetje leuke parcours (owww... woordspeling) worden. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina