1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de eerste twee levels gezien en daar wordt je flink opgejaagd door de politie, dan viel het in de demo nog heel erg mee.
    Zelf vind ik de beperkte vrijheid niet zo erg. Nu is het af en toe al de vraag waar je naar toe moet.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer

[gt]42335[/gt]

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn dacht dat Gamehubs edge wel zou verkopen ..... toch niet........

edit ...... laat maar tis een EA game silly me

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ze verkopen de PS3 versie :+.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    had het al opgemerkt idd. maar ik speel weinig spellen op de ps3.

Vind de controller gewoon te klein. Ik krijg kramp van de ps3 en ps2 controller bij schiet/aktie/race games.

Als nou iemand het voor mekaar krijgt om een soortgelijke als de xbox360 controller te maken voor de ps3 dan had ik hem gekocht.

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Volgens mij kun je een 360 look-a-like PC controller (niet de originele van Microsoft) op de PS3 aansluiten via de USB.

Ik wacht even de recensies van de game af op welke console hij beter is, en voor die console haal ik hem.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gameplay

Level 1
    Level 2
    Level 3

Het zijn gameplay filmpjes van de eerste 3 levels, dus als je het spel een verrassing wil houden, dan raad ik je aan dit over te slaan. Filmpjes verschillen in lengte van 4-7 minuten. Na deze filmpjes te hebben bekeken, heb je naar mijn idee net zoveel vrijheid als de meeste FPS op de markt.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat kan ik zo al wel raden :+

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm denk dat ik het spel toch wel ga kopen dan.

gcshop lijkt me de goedkoopste keuze dan aangezien die niet regiovrij is?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Launch Trailer

[gt]42455[/gt]

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er wel aardig uit, het is dat ik de demo niet echt wat vond. Ik zie Faith trouwens ook al met een sniper, ik dacht dat er nauwelijks geschoten werd in deze game 8)

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga de 1e run gewoon normaal spelen, wat fun maken en wat experimenteren en de 2e run ga ik het proberen zo sneaky mogelijk te doen en dan ook meteen de game uitspelen zonder een enkele kogel af te vuren. Daar krijg je tevens een achievement voor 80 G voor. Ik heb echt zin in deze game en ik ga hem meteen op de release halen. :)

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De game ziet er telkens beter uit, een betere launch trailer voor Mirror's Edge dan dit zie je niet snel, music is ook weer lekker catchy.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Geslaagde launch trailer.
    Je kan de game inderdaad zonder te schieten voltooien, maar je zult ook genoeg momenten hebben om de wapens van guards af te pakken en wat guards of politietroepen neer te knallen.

Hoop hem vanmiddag nog wel even te kunnen spelen. Ga hem binnenkort zeer waarschijnlijk ook wel halen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker een geslaagde trailer inderdaad, ik krijg toch wel zin om te spelen na zo trailer maar moet mezelf inhouden om hem niet te gaan halen, hetzelfde heb ik bij COD waar de launch trailer nog vetter is.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil deze game zo graag!
    Maar het kan niet. :'-( Budget is opgegaan aan GoW2, Fable 2, Far Cry 2, GH IV, PoP, Mass Effect.
    *zucht*

Niet dat die andere games slecht zijn, maar toch... :9

17. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ziet er leuk uit maar volgens mij toch wel eentonig

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat als je even wacht dat je hem al snel voor leuk prijsje van Xbazar kan pikken, omdat men er op uitgekeken is of er wat anders van had verwacht.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even gespeeld.
    Maar damn wat zijn die guards/politietroepen gruwelijk irritant.
    Ben echt veel afgeknald net. Als er meerderen zijn is het gewoon geen doen om hun van hun wapens te disarmen. Dan moet je proberen zo snel mogelijk door te rennen. Af en toe weet je niet goed waar je naar toe moet en dan ben je weer dood. Gelukkig hoef je niet steeds een flink stuk overnieuw te doen, maar de game is puur trial & error.

SP is niet zo extreem lang. Na een paar uurtjes zit je al op de helft. Betwijfel of de replay waarde echt hoog ligt. Het is misschien leuk om de game eenmalig nog eens door te lopen, maar echt een time trial game is het niet voor mij.

Denk dat ik nog even wacht met deze game en hem dan van Xbazar eens haal. Heb toch nog genoeg games liggen.

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit de allerbeste demo dit jaar en heb hem meteen besteld. EA is goed bezig....had tot voor kort een hekel aan EA, maar met Dead Space en Mirror's Edge laten ze zich van een zeer goede kant zien.:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina