1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    No man.. 1.6 ftw..

Na 4 jaar 1.5 en 1.6 te doen, kom je erachter dat je je skills weer opnieuw moet opbouwen bij Source, dus toen ben ik gestopt :p.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laten we het via - via houden. ;)
    Anyways, ik denk dat ik de DLC wel ga binnen hengelen, ziet er erg tof en artistiek uit.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe is deze game eignelijk is het een aanrader??zit er een lange speeluur aan?

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Neem even de tijd om deze topic door te bladeren of lees simpelweg een review...

In antwoord op je vraag; nee, deze game heeft geen hele lange speelduur, maar er zijn altijd nog de records die verbroken kunnen worden wat de speelduur wel wat langer maken.

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grootste aanrader van het jaar if you ask me. :b: Voor argumenten moet je even terugkijken in dit topic.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik neem aan dat je niet de RB gebruikt, zodat je direct een 180 maakt, en draaien met het stick overbodig maakt op sommige stukken. wanneer je tegen de muur oploopt doe RB met daarna een jump..niks moeilijks aan. Daar zit trouwens ook een stang, alleen springt die gast in de youtube vid erover heen.

8. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen de muur op rent spring je bijna altijd over die buis heen. Als je die buis vast wilt grijpen (wat overigens ook een deel van een snellere route is) kun je beter een wallrun doen en dan RB - LB.

9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game vanmiddag gehaalt.. en jezus wat een game, vind het tot nu toe echt geweldig _O_

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Toch leuk dat de meeste mensen wel te spreken zijn over Mirror's Edge ondanks de soms wat "matige" reviews, en de game dan afrekenen op:
    -Korte speelduur
    -Geen wereldreddend verhaal(lekker simpel verhaal die kan worden uitgebouwd naar iets groters in deel 2 en 3 )
    -Weinig replay value(totaal niet mee eens)
    -Combat beperkt?(Niet ontzettend veel moves nee, maar als je creatief bent kan je ze toch goed linken achter elkaar en via muren gebruiken, enige minpunt naar mijn idee)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij aub wat tips geven om betere muurjumps te doen?
    het wilt me maar niet lukken/onder de knie krijgne

ik moet nu in level 4 recht tegen een muur oprennen omhoog en dan naar achterspringen en een balk grijpen..
    kaniemand mij uitleggen hoe ik dat het beste/makkelijste doe

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lb voor sprinten tegen muur dan rb voor omdraaien en gelijk weer lb om te springen vanaf de muur.:)
    als dit al lastig is veel succes verder in de game:p

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    TY tis gelukt, k vind het een vette game.. maar wel pittig!! (tja of ik ben gewoon noob)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zelfkennis, i like. ;)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Anders ff de tutorial opnieuw spelen als je nu al niet meer weet hoe je moet draaien. ;)

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  16. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja probeer nu combo achievements te halen. sommige zijn echt locatie afhankelijk :)

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Die time trials zijn ook echt vet, alleen wel moeilijk. Volgens mij is het bijna onmogelijk om 3* te halen :9

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Meestal om de 3 sterren te halen moet je de meest bekende route in de game perfect afleggen, de 3 sterren worden makkelijker wanneer je echt short cuts begint te gebruiken.

De meest kleine veranderingen hoe je een bepaald object "cleared" kan echt grote gevolgen hebbe op je overall tijd, het is zeker geen game die makkelijk is om die tijden te halen wanneer je bij de meest conventionele routes blijft.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net dan eindelijk ook de game besteld. Kan iig al niet meer wachten. ;)
    Maar zijn er achievements voor het uitspelen op verschillende moeilijkheidsgraden? Dan kan ik daar mee rekening houden. (eerst op Hard, en in een 2e playthrough voor de achievement waar je niet mag schieten).

Waarom vraag ik dit en check ik het niet zelf? Ik wil de rest van de achievements nog niet weten. O-)

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet eerst de game hebben uitgespeeld voordat je de optie hebt om het op Hard te spelen, en ja je krijgt een achievement als je het op Hard uitspeelt naast de achievement voor het normaal uitspelen van het verhaal.

Laatst bewerkt: 13 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina