1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ken geen replaywaarde, alles verveeld snel bij mij... een keer uitspelen en ik ben klaar. :+
    Die 2 van die filmpjes ook maar proberen denk ik, heb toch nog een week voordat ik hem om ruil :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En ik dacht dat ik een 'concentratiestoornis' qua games had. :+
    Jij bent nog erger!

Maakt niks uit hoor, je bent nog steeds een beetje baas. Een beetje.

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Net klaar met Chapter 7, vond dat laatste stuk echt vet. :D
    Ik wist het dat die ene meisje er achter zat, wist ik al op het begin. Ik had zo'n gevoel dat daar wat mee was... :+

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem eerst gewoon op normal uitgespeeld.

speel nu op hard en zonder te schieten, begin nu bij de stukken te komen waar dat lastig begint te worden (havenlevel).

Daarnaast af en toe een speedrun en time trials.

Ik ben er in ieder geval nog niet klaar mee :thumbs:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Slimme jongen! :+
    Morgen maar even wat timetrials starten, 's kijken of ik je kan bijhouden Dulle. :cool:

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Aaaaah, die stomme 'aaaand safe! achievement' wil maar niet lukken, ook niet met Youtube hulp. Laat maar, al 20 minuten bezig. Ben er wel klaar mee, uitgespeeld + extra achievements gehaald. :mad:

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net deze 2 achivements in 1 keer gehaald:

Test of Faith 80
    Complete the game without shooting an enemy

Pro runner 80
    Complete story mode on hard difficulty.

\o/

Valt wel mee, in de time trial van playground 2 ''moet'' je hem doen en dat is ook een best makkelijke plek om hem te halen.

8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht dat het alleen om snelheid ging in dit spel, maar in de singleplayer irriteer ik me kapot dat ik alles verschrikkelijk sloom moet doen omdat ik totaal geen idee hebt waar ik heen moet.

Dus ik denk: ik ga lekker time-trials doen. Vraagt dat EA weer om mijn email adres in te vullen met mijn e-mail terwijl hij het tot nu toe altijd zonder deed. Heb het nu wel weer gehad met dit spel, en al helemaal met EA.

9. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet B ingedrukt houden en dan zie je waar je heen moet gaan. Soms moet je een beetje omlopen ofzo om daar te komen. Dat wijst zich meestal wel vanzelf. Als je er echt niet uitkomt moet je maar gewoon op youtube even checken welke kant je op moet.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat ook om snelheid, maar die is de eerste keer wat moeilijk te verkrijgen als je niet weet waar je naar toe moet. ;)
    + je kunt niet voor niks speedruns doen van iedere chapter...

En je hebt gelijk, een e-mailadres invullen is inderdaad wel erg veel werk. :thumbs:

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Erg subtiel gebracht :)

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe het uit principe niet, dood aan EA :). En het is niet alleen e-mailadres, maar ook nog een wachtwoord dat er bijhoort en dan moet ik mijn kostbare energie ook nog eens verspillen aan het nadenken over wat dat wachtwoord ook alweer was. En stel je eens voor als ik het fout heb, dan moet ik alles NOG een keer doen pffffffffff. Dat risico neem ik gewoon niet.

En het is niet dat ik er niet uitkom ofzo, maar het gaat niet vloeiend, ik meot overal wel even stoppen om te kijken waar die roodgeverfde paal nou weer zit. Dat maakt het voor mij vrij snel saai.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dood aan EA, en toch... zit je met Mirror's Edge van... EA in je handen.
    Ik moedig het altijd aan als mensen zich aan hun principes houden, maar in dit geval gaat dat niet op. Je hebt de game inmiddels al gekocht. Van EA. Dag principes _0/
    Door die paar dingetjes niet in te vullen ontneem je jezelf een hoop speelplezier, en dat terwijl het zo weinig moeite kost en je er al voor betaald hebt. Je weet wel, die game van EA...dat bedrijf wat dood moet, en waar je toch een game van koopt.

En de eerste keer gaat het idd niet vloeiend. Heb je altijd als je de weg nog moet zoeken, maar daar komen de TT's en Speedruns om de hoek kijken. :)
    Oh, wacht... die speel je uit principe niet.

jammer dat je principes een erg toffe game voor je verpesten. :b:

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet wel toegeven dat ik het ''dubbel'' inloggen (xbox live en EA) ook nergens op vind slaan, erg jammer.

Maar ik kan er wel mee leven denk ik, je moet gewoon een rommel mailadres invullen!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat doe je 1 keer, bij 1 game en dan nooit meer. Het is jammer dat het moet maar het is verdikkie maar 1 keer!
    Bij ME heb ik het niet eens hoeven te doen. En die ene keer dat het moet is het zo gepiept.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik moest ook niks doen.

Ben nu bij chapter 7 bij het begin dat je een paar politie lui moet afknallen, maar het eerste stuk haal ik nog wel. Nadat ik dat gedaan heb kom je verdieping verder (7B) en daar ga ik steeds dood. Iemand tips?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Voordat ik gister had ik alleen een grote hekel aan EA, sinds dat dubbel inloggen heb ik het zo gehad met hun debiele systeem (had er ook problemen mee met FIFA). Dus ik kocht hem terwijl ik één was met mijn principes :)

En ik speel de TT en Speedruns niet niet uit principe, maar ik had gewoon geen zin om dat trieste gedoe met de EA-account nog een keer te doen.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zow...vandaag deze game voor het eerst gespeeld en mn eerste indruk is echt super! Erg tof gedaan allemaal en ziet er super mooi uit! En de story mode zal dan idd kort zijn, en dat zal ik idd jammer vinden, maar ik heb net ook al ff vermaakt met de Time Trials en dat is ook erg tof! Ook erg leuk dat je de ghosts van mensen uit je friendlist kunt downloaden!
    Dus ondanks dat de storymode erg kort is, weet ik zeker dat ik me heel wat uurtjes ga vermaken met deze game, want ik wil m sowieso 1000/1000 gaan halen!

EDIT: Nog vergeten dat er straks ook nog de Speedruns zijn! Die lijken me ook erg tof en leuk om te doen! Nog meer plezier dus met deze game ;)!
    Speel trouwens nu op Normal en ga meteen voor de Packrat en Test of Faith achievements!

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het spel is "gelukkig" nog moeilijker dan ik dacht :9 Sommige stukken moet ik wel 10 keer opnieuw doen om verder te komen :D Geniaal spel!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina