1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel voorkomen door steeds van links naar rechts te rennen over die planken of springen via die jump-objecten in het kanaal. Als je dan achter die pilaren rent word je niet geraakt en kun je gewoon doorrennen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar dat kost je dan toch weer behoorlijk wat tijd?
    Ik ren eigenlijk ook nooit achter die pilaren, maar ervoor. Want een bocht nemen kost ook tijd. :cool: :+

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik ren in dat kanaal altijd aan de linker kant op die verhoging.
    En dan vervolgens als ik beschoten wordt ga ik een stukje naar links.
    Dan zit je precies tussen twee muren in, voor en achter zeg maar.
    Duidelijk? :+

Heb Speedrun Chapter drie inmiddels ook gehaald.
    Die Chapter twee is zo hoerig omdat hij zo lang duurt.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Denk dat het duidelijk is ja. :+

Net op YT een vid van Ch.2 gezien. Hij had een tijd van 9:55. en neemt precies dezelfde weg als mij + is 2 keer doodgegaan. Het kán dus wel.

Het zijn steeds kleine dingetjes die mij nekken. Te vroeg op een gebouw afspringen waardoor ze niet snel er op klimt; maar zich eerst maar met een arm vast weet te grijpen.
    Die 'afspring' dozen die niet goed werken (door mij of door de game)
    Of helemaal op het laatste bij die pijpen. Ze springt niet altijd naar de 3e (snap je waar ik bedoel?)
    Of er is een stukkie waar ik op RB druk om me snel om te draaien, maar ipv dat te doen gaat ze op haar rug liggen. grmbl. 8)Ik blijf het iedere keer ook gewoon doen :lol:

Anywee, ga straks verder. Ondanks dat ik gisteren bijna mijn controller heb gemold blijft het een geweldige game. _O_

Gulekkig zijn de volgende chapters niet zo lang. :+ ik denk dat ze allemaal uiteindelijk wel moeten lukken.
    uiteindelijk...

edit: 11:17:53. Argh!

Waarom staat bij deze de tijd rond 3:14 stil, en loopt ie bij mij vrolijk door?
    [yt]NGCI7ugfLeM[/yt]

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat probleem heb ik ook, alleen dat kun je oplossen door op start te drukken nadat je de rode knop indrukt, en het geluid hoort dat de grote deur loskoppelt(hij gaat dan nog niet direct omhoog) Hierna gewoon 30 seconden wachten ongeveer, en weer op start drukken om verder te gaan. Het laden van het volgende stuk is klaar zonder dat je daar 30 sec mee hebt weggooid.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat is nog steeds langzamer dan dat die tijd gewoon stil blijft staan.
    Bij hem: Druk op rode knop *tijd staat stil* Deur gaat open *tijd staat stil* En pas als ie aan de andere kant is begint het weer.
    Bij mij: Druk op rode knop *tijd loopt door* Wachten op dat geluid *tijd loopt nog steeds door* Pauzeer.

11:15 zit ik nu. Ben 2 keer afgegaan op plekken waar ik normaal nooit afging. *zucht* Wat zal ik blij zijn als ik Chapter 2 heb gehaald. ;)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tegen de tijd dat je een soort *click* hoort moet het nog zeker 25 seconden duren voordat de deur omhoog gaat(is niet een heel hard geluid dus goed luisteren)

Spoel door naar 2:46 van deze youtube video:

Kwaliteit is niet geweldig, maar god genoeg om mijn punt over te brengen.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is toch ook wat ik zeg? Je moet eerst nog wachten totdat de eerste deur dicht is. Dan op pauze, en dan gaat die deur open.
    Dat is toch nog steeds veel langzamer dan dat de tijd stilstaat?

Maar goed, als Faith steeds blijft misgrijpen bij die pijpen kom ik toch nooit aan die tijd....
    Mijn controller heeft het zwaar te verduren. Hierna zal ik dit level NOOIT meer spelen. ;)

9. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik die tijd maar altijd door laten lopen. 8) Heb hem evengoed wel gehaald met een redelijke marge, dus ik ben wel tevreden. Ik merk wel dat er veel stukken zijn die ik sneller had kunnen doen nu ik deze video zie.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het feit dat je zei "veel langzamer" dacht ik dat je het niet goed begreep, omdat het in mijn ogen maar 5 seconden scheelt met wanneer de tijd zou stoppen zoals het hoort. Maarja het hoort inderdaad niet zo, en dat level vond ik persoonlijk ook erg kut om te doen.

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 seconden? Laadt mijn 360 dan zo langzaam? 8) Ik moest daar altijd minstens 15 seconden wachten tot die deur open ging.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    ...Ben ik nou zo slecht in mijzelf duidelijk te maken.
    Probeer het nog een keer. De tijd dat het duurt met de pauze knop(wanneer je de eerste click hoort), en de tijd dat het gewoon hoort te stoppen zoals in Dulle zijn geposte filmpje is ongeveer 5 seconden.

Wanneer ik niet op pauze druk als die deur opengaat moet ik toch wel rond de 30 seonden wachten, terwijl de tijd gewoon door tikt.

13. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exqueeze me, my fault. Ik had de vorige posts niet echt gelezen. ;)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mirror's Edge™
    1020 van 1250 [​IMG]
    40 van 50 prestaties

Chapter 2 Speedrun 10 [​IMG]
    Complete a Speedrun of Chapter 2 below the target time.

:D \o/

10:49 en nog 2 keer door de game doodgegaan (op dat laatste stuk heeft ze 2 keer geweigerd een vlaggenstok vast te grijpen).

Chapter 3 in mijn eerste poging 8:16. Moet onder 8:00.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, gefeliciteerd!
    Ik had dat ook bij Speedrun Chapter twee, viel ik praktisch voor het einde nog naar beneden.
    Dan baal je echt hard, gelukkig toen nog nét gehaald. :+

Speedrun Chapter drie is inderdaad redelijk te doen.
    Die heb ik gisteravond ook gehaald, zitten niet echt lastige stukken in.

16. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dat had ik ook al. 8) Bij de laatste sprong nog. Gelukkig had ik toen nog redelijk wat tijd over, anders had m'n controller gevlogen. :+ Die controller heeft overigens ooit een deuk in mijn koelkast gemaakt (ook met Mirror's Edge).

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mirror's Edge™
    1030 van 1250 [​IMG]
    41 van 50 prestaties

Chapter 3 Speedrun 10 [​IMG]
    Complete a Speedrun of Chapter 3 below the target time.

Joepie. :D

7:46. En dat kan veel sneller. Deze ga ik dus vaker doen.
    Maar eerst Chapter 4. ;)

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik daag je uit mijn tijd te verbeteren \o/

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb je tijd gezien, dusse...Die uitdaging neem ik niet aan. :+

Verder moet ie goed te doen zijn. Met een hoop geklooi en gestruikel zat ik op 10:00 in mijn eerste run, dus 9:00 moet zeker te doen zijn.

Heb jij ze trouwens allemaal al? Komt er nog eentje die even vreselijk is als Chapter 2, of heb ik het ergste achter de rug?

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ga voor komende challenge me denk ik maar eens bezig houden met de speedruns en de TT! Moeten wel paar achievementjes te halen zijn denk ik!
    Wil ook wel ff weten of er nog speedruns komen die net zo erg zijn als Chapter 2! Die heb ik al paar keer geprobeerd en telkens NET niet gehaald :mad:!
    Speedrun van Chapter 9 lijkt me trouwens ook vet kut zeg!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina