1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ga op niemand schieten en houd er een guide bij met alle locaties van de bags.
    Zorg er ook voor dat je de 2 (easy) secret achievements haalt. En dan de tricks.

http://www.xbox360achievements.org/game/mirrors-edge/guide/#

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij is dat redelijk simpel. Gewoon de game op normal/easy spelen. Geen enemies neerschieten (Je mag wel schieten, alleen geen enemies). Het collecteren van de hidden bags. En de moves doen die staan beschreven in de achievements. Dan heb je al zeker rond de 500 punten volgens mij.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Mag er wel gevochten worden of telt de achievement dan ook niet?

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja dat mag wel gewoon, zolang je maar niet op personen schiet. :)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je mag wel gewoon vechten. Gewoon niet schieten.
    Handen en voeten mogen dus wel gebruikt worden. ;)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mag wel maar dan krijg je de pacifist niet. Echter in chapter 8 moet je wel even schieten btw, maar dat boeit niet voor de achievement

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Gister uitgespeeld. Wat een piep piep piep piep stuk dat laatste. Gatverdamme. Laatste paar chapters waren wel _O_, geheel tegen mijn verwachtingen in. Toch wel een leuke single player. Time Trials worden nu een stuk moeilijker maar dat kan geen kwaad! Leuke uitdaging. Kom maar op met dat vervolg.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat geld maar voor 1 chapter ;). In de laatste chapter moet je ook schieten. Die servers.

9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die servers gewoon kapot schieten of gaat dat ten koste van de achievement? Want je kan er ook bij gaan staan en wachten dat die guards naast je schieten?

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je kan ze gewoon kapot knallen. Dat maakt niet uit voor de achievement.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, k heb verbinding met de servers. :9 Moest ook opnieuw die EA terms accepteren.
    Stormdrains 2 heb ik weer opnieuw op 3 sterren weten te zetten. Kan nog zeker +/-3 seconden af, maar goed, de sterren heb ik iig weer terug.

Nu die andere nog terug zien te krijgen. ;)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Playground 2 :p

Welke Time Trials zijn in jouw ogen het makkelijkst op 3 sterren te krijgen? Sommige zijn echt 'bloed onder nagels vandaan halend'-irritant.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    • Playground 1
    • Edge
    • Arland
    • Flight
    • Stormdrains 1
    • Stormdrains 2
    • Stormdrains 3
    • Heat
    • Cranes 1
    • Cranes 2
    • Office
    • Shard 2

Deze heb/had :mad: ik op 3 sterren.
    Dus die moeten niet al te moeilijk zijn. :p Ben nu bezig om Heat weer terug op 3 sterren te krijgen, en die is heel gemakkelijk... Als ze nou eens fatsoenlijk op die afspringdoosjes sprong!

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat zijn er behoorlijk wat. Stormdrains zal ik misschien wel goed kunnen halen aangezien Speedrun Chapter 2 me aardig af ging.

Dat je overigens Chase er niet bij hebt staan. Ik heb m zelf nog niet op 3 sterren, maar hij is behoorlijk goed te doen. Ik blijf alleen bij de laatste shortcut telkens hangen achter die pijpen...:mad:

Doe jij bij Arland trouwens die trick met dat verticale luchtrooster om de laatste keer over het hek te komen? Die gaat 9 van de 10 keer fout.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, Arland. Die moet ik ook weer opnieuw op *** krijgen.
    Maar nee; daar gebruik ik die trick niet. Paar keer geprobeerd, maar lukte me nooit, dus dan maar niet he. :9

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hmm, hoe kan je dan in godsnaam *** krijgen? Als ik het normaal doe ben ik alsnog zo'n 2 seconden te langzaam, terwijl ik de ghost van iemand die hem met -3 seconden heeft gehaald tot dat punt aardig bijhoud (zo'n 1,5 seconden langzamer).

Dat irriteert me overigens best. Die ghosts zijn vaak 3-5 seconden sneller dan de deadline en doen gewoon precies hetzelfde als ik, maar zijn toch sneller. :'-(

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zijn de kleine dingetjes die uiteindelijk paar seconden verschil kunnen maken.

Heb Heat nu weer op 3 sterren, vraag niet hoe :emo: Maar ik heb mijn ster weer terug. (Al blijft het irritant dat mijn vorige tijd een stuk beter was. Stomme servers. :mad:)
    Alleen al op het eerste stuk kan ik normaal gesproken 0.6 sneller zijn.

Op naar Arland en Shard 2. Dan zit ik weer op 50 sterren.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ga nou maar mijn Playground Two tijd beaten :+

Vanavond ga ik Chase, Heat en Arland eens proberen op drie sterren te halen. Tijd geleden dat ik zo intens bezig ben geweest met een game (lees: Goldeneye + Perfect Dark helemaal uitspelen en alle tijden halen voor de coole cheats uit de game).

50 sterren halen lijkt me wel te doen, maar die 90 uit de DLC is echt freaky! Er zijn dus 32 time trials en 3 sterren voor elk. Dat betekent dat je op 6 time trials na alles moet halen op ***. Dat zijn 26 time trials! :eek:

Op ** halen daarentegen is niet zo moeilijk.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik haat Playground 2. :'-(

Als ik Shard en Arland heb zal ik wel eventjes checken hoe goed je bent op die baan. Als ik je kan bijhouden that is. :eek:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Valt wel mee hoor. Het kon nog sneller, want ik heb wat foutjes gemaakt (doe ik altijd op die baan :mad:)

Helaas hebben zo weinig mensen in mijn friendslist Mirror's Edge, dus zit tijden vergelijken er ook niet echt in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina