Voor missies kan je altijd nog naar binnen gestuurd worden. Al waren die stukken in de ventilatieschachten nou niet bepaald waar ME om draait. In een open wereld kan je pas écht je eigen route kiezen. Ook kun je dan races gewoon in de stad starten zoals bij Crackdown. Lekker tijdens een vlucht van de politie een weg tussen de mensen door vinden, om daarna weer snel richting de daken te gaan
Tsja, ongeveer. Maar dan in First Person. Het lijkt dan op AC, maar zal toch totaal anders worden. Andere stadsomgeving, andere politie, andere view, andere moves enz.
Als er een sequel komt zal ik 'm wel nieuw kopen. Nu had ik 'm geruild, omdat ik bang was dat het een te kort spel zou zijn. Maar ik ben nog steeds met die time-challenges bezig (31 sterren). Ik hoop alleen dat ze juist niet te veel combat elementen er bij doen. Vond dat juist de mindere stukken in het spel. Achtervolgen e.d. vond ik wel weer vet. Maar is het zeker dat er een vervolg komt?
Lol zag die HUGE rat rennen over de snelweg, damn ik had wel wat eastereggs gevonden, ook met dat telefoontje, alleen wist er niks mee te doen. En om DulleNL zijn post aan te vullen, deze video gaat verder over de easteregg website. Youtube Link
'A new beginning...' Mirrors Edge 2 New November... Mijn handen jeuken om een ME2 topic aan te maken...Misschien nog wat vroeg, of zal ik...?
Doe het! dit spel is toch zo goed dat je al zo vroeg een topic over deel 2 aan mag maken? Hij komt toch uit in November 2009? EDIT: oh ik had gelijk
Lol! Voor de 2e keer uitgespeeld vandaag! (Op easy zonder schieten en alle bags gepakt) Is hard trouwens erg moeilijk of valt het wel mee?
Wil deze spel nog steeds spelen . Het lijkt me egt een toffe spel. Misschien maar ff zoeken naar deze spel .
Dit weekend dan ook aan begonnen, erg gave ervaring. Het aantal tricks wat je kan doen is imo wel redelijk beperkt. Springen, sliden, springen + walljump, laag kick, high kick....dat is het wel toch? ben nu in chapter 2 en heb de eerste bag gemist is er een manier om de chapter te restarten zonder de continue te verknallen? Met een yt filmpje blijft het lastig omdat de plaatsen best veel op elkaar lijken. Toch een heerlijke sfeer, mooie graphics en lekker opgejaagd gevoel.
Play chapter kiezen in plaats van continue. Kan je ook meteen zelf bepalen bij welke checkpoint je wil starten.
Kijk dat moest ik even weten, op zoek naar die eerste bag. Tnx! Ik had de demo 1 keertje gespeeld en was niet echt onder de indruk, maar als je het eenmaal wat meer hebt gespeeld is het toch wel erg leuk om te doen.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik in hemelsnaam die 3e walljump op "Edge" zo kan doen dat ik over die bovenste reling spring ipv ertegenaan. Ben bijna de hele avond beziggeweest maar het lukt me gewoon niet! Oh, en die laatste jump naar het einde op die blauwe trap lijkt me ook veel tijd te kosten, ik daar misschien ook een truc voor?