1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik gok dat je het over deze stukken hebt:
    -Tussen de 2 gebouwtjes:
    Ren er vol vaart op af en begin met een wallrun waarbij de volledige reeks van knoppen combinaties er zo uit komt te zien:LB->RB->LB->RB->LB->LT(is crouch om over de railing heen te komen) Dit alles moet weinig problem leveren nadat je het een beetje oefent.

-Bij de blauwe trap is de aanloop cruciaal, inplaats van het te beschrijven bekijk dit filmpje vanaf 0:40

Op het laatste gedeelte helpt het als je een beetje naar beneden kijkt zodat je op het laatste moment kan springen, hierna kan je nog crouch gebruiken in de lucht om over de railing heen te komen, maar als je het dan nog niet haalt, dan pakt faith de railing ook niet vast.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blauwe trap kan sneller dan dat. Ik haal het gewoon zonder dat ze zich vastpakt aan de railing. :cool: Meestal.

Mijn tijd is 45:27.

Voordat ik zeg hoe je dat doet (niet dat het een groot geheim is ofzo), heb je al geprobeerd mijn ghost te volgen om te zien hoe het moet?
    Lockum moet je trouwens nooit volgen, die is te snel. :+

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bij de speedrun kan de blauwe trap nog sneller, waar de time trial eindigt, bij landing kijk direct omhoog, doe een wallrun en dan kan je aan de railing boven jouw grijpen. Scheelt ook weer 2 seconden ofzo.

Nee ik had nog niet jouw ghost gevolgd op die time trial xD
    Ik had "Edge" echt heel vaak overnieuw gedaan, was een beetje zat van dat level.
    Zelf probeer ik altijd op mijn eigen houtje zonder ghost van een top speler een goede tijd neer te zetten. Wanneer dit na een bepaalde nog niet goed genoeg is download ik de nummer 1 ghost, en aap ik hem gewoon na :)

Zo had ik ook bij Arland bij de eerste GROTE jump een stuk afgesneden die de top spelers ook nog niet hadden gedaan, toen een paar dagen later zag ik iedereen het doen 8)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedoelde eigenlijk of Lequero het al met mijn ghost had geprobeerd. :9

Voor jou is er geen reden om dat te doen. Volgens mij sta je bij iedere baan ver boven mij?
    Dat zal wel moeten als jij de no.1 weet bij te houden. ;) Voordat ik de eerste bocht om ben is de no1 al binnen. :+

edit: Had jij eigenlijk de DLC gekocht? Ik heb die banen een beetje verwaarloosd, maar het wordt wel eens tijd dat ik per baan op zijn minst 1 ster neer zet.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn Microsoft punten zijn op...moet nog nieuwe ophalen/bestellen, de ME mappen zal waarschijnlijk het eerste zijn wat ik haal. Ik heb de laatste 5/6 time trials nooit echt geprobeerd, was niet nodig meer voor die achievement, ja echt slecht van mij.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die achievements zorgen toch echt wel voor die extra motivatie. :9
    Je weet dat het niet zou mogen, maar onbewust doe je je steeds minder moeite als je eenmaal de achievements hebt.

Blijft erg leuk die TT's, maar het hogere doel is dan weg.

Ik denk niet dat ik ooit de 75 of 90 sterren zal halen. Ik ben vrij slecht op die DLC banen.

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Ik heb een uur of 3 achter je ghost aangerend maar het lukt me niet!
    Die eerste 2 walljumps gaan perfect, maar bij die 3e pakt ze steeds die reling vast ipv er overheen te gaan.

PR voor Edge staat op 47,68 nu... :mad:

Heb btw wel jouw tijd verslagen op playground 1 (met 0,01 seconde) :lol:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar in het begin op die rode trap gebruik ik ook al dat trucje. Het is heel simpel; een trap oprennen gaat niet zo snel; je vertraagd altijd behoorlijk wat.
    Wat moet je doen om je snelheid te bewaren als je de trap opgaat?
    Springend de trap opgaan. Je lijkt dan net een opgefokt konijn, maar het helpt wel.

Mijn grootste probleem was btw steeds die 2e walljump. Als me die eenmaal lukte lukte de rest ook altijd.
    Ik ben blij dat het herstarten van een TT zonder laadtijden gaat. ;)

Playground 1...moet ik ook nog eens wat aan proberen te doen. :+ Dat waren mijn eerste 3 sterren, maar sindsdien niet meer weten te verbeteren. Dat moet inmiddels toch wel lukken zou je zo zeggen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wanneer ga je playground 2 nou eens doen? :+

Playground 3 is trouwens een hel :mad:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, vergeten. :9 Ik zal straks eens kijken of ik je kan bijhouden.
    Playground 2 EN 3 zijn trouwens een hel. :p

Pff, geven ze het een simpele naam als Playground alleen maar om je slecht te laten voelen als je er juist op die banen niks van bakt. Oh, en Atrium. Daar ben ik slecht. :D

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vond dat stuk van Atrium wel ongelooflijk cool in de Story Mode :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar wel ja. Maar daar heb je alle tijd. :+
    Bij de TT's zijn dat de 2 banen waar de meeste precisie nodig is. Damn, er zijn alleen maar smalle plankjes, smalle betonnen balken enz.
    Ik heb geen enkele hoop om daar ooit 3 sterren te halen. Of zelfs 2.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Is de speedrun daar ook zo erg? Ik vond 8 zelf een van de makkelijkere levels in de game. 7 was echter best kut.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vreemd genoeg had ik daar niet echt problemen met de speedrun . Ok, ik ben op een bepaald stuk wel eens naar beneden gedonderd, maar over het algemeen ging het daar beter dan tijdens de TT's.

Check hier eens 3:27/28
    [yt]mjCHNc3NAnI[/yt]

Die sprong wist ze bij mij maar zelden goed te maken, waardoor ik ipv die plank op te klimmen er onder door schoot en omlaag viel.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    In Time Trial of speedrun? Bij de speedrun moet je op dat soort stukken de slo-mo gebruiken. Dan is ie altijd te halen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of dat stuk ook in de TT zit.
    En ik vergeet iedere keer het bestaan van slow-mo. Alleen heel soms bij het disarmen van iemand gebruik ik het, daarna wordt het blijkbaar uit mijn geheugen gewist. :p

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    LocKuM? Ik zag je ghost op playground 1 doublejumpen over die pijp. Hoe de F*ck doe je dat!
    Volgens mij scheelt dat echt een seconde of 2 ofzo... 8)

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je wil niet weten hoe pissed ik was wanneer de rest van de run perfect gaat behalve die double jump. De theorie achter de double jump is best makkelijk, maar het kost echt timing en precisie om hem constant te kunnen. Je moet voor de pijp springen, en LT(crouch) in de lucht doen, en zo lang mogelijk inhouden tot bijna bij de landing, hiervoor net loslaten en weer LB in drukken, en herhalen. Als het goed is na de jump op de pijp te hebben gedaan ben ben je aan de overkant, als dit niet het geval is moet je later springen voor de pijp.

Het is zelfs mogelijk om er een triple jump van te maken, maar zoiets lukt me toch nooit.
    [yt]I191Bm6d0J0[/yt]

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man... doe net speedrun 9 die ik nog steeds moet halen. Heb iedereen verslagen in de serverroom met genoeg tijd over en ren naar boven, blijkt dat er 1 server nog niet kapot is. Schiet hem zo snel mogelijk kapot maar heb veel tijd verloren. Ben uiteindelijk op 5:57:8 ofzo bij de heli, maar dan moet je nog 4 seconden rennen en springen... nog niet gehaald dus...

Straks nog maar eens proberen, ik moet dit gewoon halen!!

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ik 'em kopen? Ik houd wel van dit soort games, kan iemand me iets over het verhaal vertellen (in een spoiler aub)?

En, is hij nog steeds de normale verkoopprijs of al afgeprijsd?

BVD :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina