1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal is niet het diepste plot ooit, maar ondersteunt de game imo wel goed.
    Ga het verder niet verklappen. Leuker om het zelf te ontdekken.

Game is de winkel inmiddels afgeprijsd naar prijzen tussen 30€ en 40€.
    Je kan ook proberen de game 2e hands te scoren op bazaar, kan je nog een tientje of 2 schelen denk ik... :D

Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jahoor, sta net in speedrun 9 tien seconde voor tijd bij de helicopter. spring ik voor het eerst in mijn leven mis.

|:-

6:02

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2

Okee, ga hem denk ik wel kopen, zal eens op de Bazaar rondsnuffelen. Thx :cool:

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoeveel controllers heb je??:+

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, dat heb ik ook gehad.
    Moest me inhouden om me controller niet door me tv te smijten. :+

Maar je komt in de buurt. ;)

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan die korte 1-2 minuten wel strefen naar perfectionisme voor een TT, alleen wanneer het op speedruns aankomt duurt mij dit veel te lang, en om eerlijk te zijn vind ik ze ook helemaal niet leuk om te doen. De TT's is waar de uitdaging ligt naar mijn idee(anderen zullen het wel oneens zijn) Vandaar dat ik die laatste 3 speedruns nog niet heb gehaald. Level 7 op de boat, daar kan gewoon teveel mis gaan, althans in de paden en sprongen die ik neem, veel te frustrerend om te doen. Ik zal ze wel halen....ooit

7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is mij ook gebeurd. Toen had ik 06:00:06. Er zit nu een deuk in mijn voormalige koelkast. 8)

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb nu 1 keer 6:06 gehaald
    2x rond de 6:02
    en de game is 1 keer vastgelopen toen ie net lekker ging

...Over een tijdje nogmaals proberen...

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee joh, nu gewoon doorgaan. Je zit in de flow enzo. :cool:

Of je moet met 'over een tijdje' morgen bedoelen. Ik vind altijd dat als ik bv. een weekje of meer geen ME heb gespeeld dat ook gelijk te merken is aan mijn prestaties.

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoelde eigenlijk over een week ofzo, maar misschien heb je gelijk.

Had trouwens gister ook tijdens het spelen dat ik opeens uit de "flow" was, ik ging opeens nadenken over de knoppen terwijl ik in de lift stond en daarna dacht ik dat je met X knoppen moest indrukken :x

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb gisteren even de "Factory" TT gedaan, en ik moet zeggen dat het toch wel één van mijn favoriete levels nu is, gewoon hoe alles is ingedeeld is geweldig. Ik heb echt shortcuts kunnen vinden die tegelijk ook wat skill vergen maar hierbij ook tijd kan besparen. De manier hoe je springt, rent, en kruipt met een bloedgang door die smalle stellages als een doolhof is gewoon geweldig. Had ik maar en capture card ofzo om een paar van die shortcuts te illustreren.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan idd een leuke baan zijn, juist omdat er manieren zijn om steeds een beetje van je tijd af te halen. Helaas dus ook een baan waar heel veel mis kan gaan. Te veel soms. O-)

Maar gisteren zat ik me te ergeren aan jou tijd @ Burfield. :+ We doen alles precies hetzelfde naar toch kom ik 2 seconden later binnen. Grr!
    Wel gewoon 3 sterren gehaald, maar uiteindelijk met een run waar ik een fout maak die ik in al die andere pogingen niet maakte.
    Daarna maar even gestopt. ;) Moest ik wel anders overleefde mijn controller het denk ik niet.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat level is inderdaad erg irritant om tijd af te schaven, weinig verschillende paden die je kan nemen. Bij een paar sprongen die je maakt is de landing zo precies dat wanneer je net niet goed land(te veel draait/centimer te ver of kort komt) en je al je snelheid verliest. Als je de kans krijgt om op een verhoging te landen, bijvoorbeeld net na de eerste roofgap dat je om het hek heen met een wallrun moet, precies op de rand land, die rand is net wat hoger, en geeft je een kleine boost wanner je eraf rent. Dit is trouwens bij alle verhogingen zo, vooral als je precies het einde van zo'n rand weet te raken.

Zoals bij de factory bij het begin, wanneer je de eerste links moet nemen probeer zo dicht mogelijk langs de linkerzijde te rennen, hier ligt een decoratieve steen, en wanneer je erover heen rent je net die boost krijgt.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren uitgespeeld op Easy zonder een wapen te gebruiken, nu nog op Hard uitspelen e n dan begin ik aan de time trials. :)

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die 2 achivements moet je gewoon in 1 keer halen (hard & zonder wapen)

Heb ik ook gedaan :cool:

16. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad goed te doen. Als je snel genoeg bent wordt je toch niet door kogels geraakt, dus dan maakt het niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt. ;)

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, :mad:! Gaat over chapter 8..
    Ik was bezig voor die Test of Faith achievement, maar ik moest net dat convoy beschieten en toen deed ik dat. Ik loop naar die rooie deur en terwijl ik me afvraag of mijn net gelost schot telt voor de Test of Faith achievement druk ik onoplettend op RT aka ik los nog een schot :{:{=(. Godverdomme, nog maar 1.5 chapters te gaan en dan gebeurt dit :mad:
    En m'n spel heeft net zichzelf opgeslagen, ik moest gewoon terug gaan naar Dashboard dan zou het niet tellen volgens mij :{.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt niet uit je mag gewoon niet op een mens schieten.

19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :lol: :lol:

Je kan btw zien of je geschoten hebt. Als je op "back knop" op de controller drukt moet er in de rechter bovenhoek van je scherm iets van "not fired a single shot" of iets degelijks staan. :)

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga nu maar is de story op Hard uitspelen, en dan gelijk maar met Test of Faith :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina