1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is dus NIET waar.

2. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd al bang. :'-( Nu maar hopen dat dit laatste nieuwsbericht waar is.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Leuk! :)

Heb er zin in. \o/

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]39303[/GT]

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Interessant, dus er zitten ook gele koffers in de game verstopt en er is een optie om bepaalde rode boxes aan te zetten die je helpen om makkelijker te klimmen e.d.? Dat laatse stuk waar zij aan een helicopter hangt ziet er ook erg mooi uit. Ik kan niet wachten op een demo.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen ik spel voor het eerst zag was ik er helemaal weg van, maar een paar dingen weerhouden me er van om het te pre orderen.
    Blijft het leuk na een keer het is wat ik zie vrij linear ook al zegt die vent van niet.
    En de controls staan me niet echt aan ik weet niet of dat lekker werkt ik had liever gehad dat er voor elk iets een knop was zoals ergens onder door glijden is Y is.

Maar dit spel is we vernieuwend maar er komen zoveel toppers uit de komende maanden waarvan ik weet dat het goed gaat worden en die dan het voordeel hebben.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor de PS3 is R2 vechten, als je dan springt en R2 indrukt doe je een flying kick,stilstaand R2 is een stoot etc.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel als je een wallrun wil doen dat daar 1 knop voor is of als je ergens om hoog moet klimmen dat daar ook 1 knop voor is.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hier nog een erg goed filmpje.

Ziet er echt intens strak, "schoon" uit, en als je goed bent ook vrij vloeiend.

Ben benieuwt wat de achievements worden, zal iig veel level tijden inzitten.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alternatieve paden hmmm

[gt]39367[/gt]

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Mirror's Edge Features Time-Trial Mode
    Short time-attack sections will be unlocked throughout the single-player game.

08/27/2008
    Link

En nog een intressante lap text:

Link

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, alternatieve paden, yeh right.

Toen hij zei: ok hij gaat de wallrun niet doen, dacht ik dat hij een hele andere route ging nemen, maar ipv daarvan sprong hij gewoon naar beneden en klom hij de andere kant er weer op-_-'

Of als hij zegt: look how he solved that puzzle, instead of walking over the stairs he slides underneath it...

ze noemen ook alles een puzzle.

Lijkt me zo iets als Assassin's creed, het ziet er chill uit vooral om naar te kijken en voor een poosje is het ook leuk om over de daken te renne met al die moves maar dan wordt het langzamerhand saai en verdwijnt hij in de kast.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom laat ik hem bij de release liggen, ik denk dat ik hem voor 30 euro bij de bazaar haal.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar AC was tenminste ene open wereld waar je zoveel kon rondklauteren als je wilde. En waar je écht verschillende routes kon nemen

Dit is toch wel teleurstellend. Wel heel erg lineair.
    Reviews afwachten dus

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad, dat was lam, maarja alternatieve routes enzo boeien ook niet echt veel, als het maar leuk en moeilijk blijft, en tijd trials gaan zeker lachen worden.

Assasins Creed was alles dood simpel en de meesten waren het al snel zat, maar dat was gewoon omdat ALLES hetzelfde was, als je stad 1 had gedaan had je alles gedaan, er kwam weinig tot niks echt nieuws, maar het rennen en spring bleef leuk.
    Hier ligt de nadruk op het rennen, springen en snelle actie(hoop ik) en er komt zelf een multiplayer in, samen met de trials en achievements/unlockables ken ik mezelf hier wel perfect in vinden iig.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De bewoording is inderdaad overdreven, maar ik heb tot nu toe nog geen tegenvallend beeldmateriaal gezien. Ik verwacht geen open spelwereld om in te rennen. Waarschijnlijk wordt het allemaal stukken complexer naarmate je verder in het spel komt.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ja inderdaad.
    dit is gewoon erg liniair.

lijkt me best een toffe game maar denk toch dat die flink gaat tegenvallen..
    ik haal hem ook wel een keer voor 30 euro;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    *snif :'-(

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach. we krijgen gewoon een slap terug in ons gezicht. Want MS naaide sony eerst met die DLC van GTAIV, en dat is toch wel wat meer dan iets voor mirror's edge

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is min of meer een gerucht, het is nog niet echt bevestigt door EA zelf en de makers van ME, of wel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina