Misdaad serie's leuk, maar wel zo verstandig?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sora, 15 jul 2004.

1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik was net op weg naar het postkantoor om een spelletje op de post te doen en opeens kwam het volgende in me op:

Ik vind Crime Scene Investigation een erg mooie, spannende en geslaagde misdaad serie, waarin je veel manieren ziet waarop een moord word opgelost. Maar er zijn al zoveel verschillende manieren laten zien, en wat als de mensen die het slecht met jou voorhebben nu op al die dingen letten en zo een ''perfecte moord'' plegen?

Wat vinden jullie hier nu van?

Groeten, Sora

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Euh.. dat zeggen ze ook over games geloof ik. En mensen die dat doen zijn waarschijnlijk van nature al een beetje ehm.... psychisch gestoord.. toch?

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook het tegenover gestelde effect hebben:

Een misdadiger ziet op hoeveel manieren de politie hem/haar kan achterhalen en besluit dus niks te gaan doen.......

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedenk altijd wat ik beter gedaan zou hebben... het is nl niet de perfecte moord (die bestaat niet) want ze worden altijd gepakt!

iig... ik denk eigenlijk nooit aan iemand vermoorden

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien jij niet, maar andere mensen wel ;). Zelf pleeg ik uiteraard tenminste één moord in de week :+.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoezo altijd gepakt?? er zijn genoeg moorden die nooit opgelost worden :p
    of bedoel jij het anders??

ik denk niet egt dat de misdadigers hier iets van opsteken want er zijn zoveel andere manieren. meestal zijn de serie ook niet egt realistisch bijv. The Sentinel
    CSI vind ik soms wat overdreven, ze gebruiken soms apparatuur die nog lang niet bestaat

7. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    er zijn echt nog wel maar manieren hoe een moord kan worden opgelost dan dat ze laten zien.. trouwens.. die series zijn lang niet zo realistisch als dat ze je zouden willen laten geloven..

8. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    idd,al bij al veel gespeculeer,gegis en veel typisch toeval

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    CSI is nou niet echt de meest representatieve serieu wat dat betreft hoor...

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nou kijk, de apparatuur die ze gebruiken bestaat wel.. alleen ze krijgen in de serie de uitslag in 1 dag en in het echt duurt het een stuk langer.
    Maar ik doel niet alleen op CSI ofzo, er zijn meer realistische detective serie's

Deel Deze Pagina