ik was net op weg naar het postkantoor om een spelletje op de post te doen en opeens kwam het volgende in me op: Ik vind Crime Scene Investigation een erg mooie, spannende en geslaagde misdaad serie, waarin je veel manieren ziet waarop een moord word opgelost. Maar er zijn al zoveel verschillende manieren laten zien, en wat als de mensen die het slecht met jou voorhebben nu op al die dingen letten en zo een ''perfecte moord'' plegen? Wat vinden jullie hier nu van? Groeten, Sora
Euh.. dat zeggen ze ook over games geloof ik. En mensen die dat doen zijn waarschijnlijk van nature al een beetje ehm.... psychisch gestoord.. toch?
Het kan ook het tegenover gestelde effect hebben: Een misdadiger ziet op hoeveel manieren de politie hem/haar kan achterhalen en besluit dus niks te gaan doen.......
ik bedenk altijd wat ik beter gedaan zou hebben... het is nl niet de perfecte moord (die bestaat niet) want ze worden altijd gepakt! iig... ik denk eigenlijk nooit aan iemand vermoorden
Misschien jij niet, maar andere mensen wel . Zelf pleeg ik uiteraard tenminste één moord in de week .
hoezo altijd gepakt?? er zijn genoeg moorden die nooit opgelost worden of bedoel jij het anders?? ik denk niet egt dat de misdadigers hier iets van opsteken want er zijn zoveel andere manieren. meestal zijn de serie ook niet egt realistisch bijv. The Sentinel CSI vind ik soms wat overdreven, ze gebruiken soms apparatuur die nog lang niet bestaat
er zijn echt nog wel maar manieren hoe een moord kan worden opgelost dan dat ze laten zien.. trouwens.. die series zijn lang niet zo realistisch als dat ze je zouden willen laten geloven..
nou kijk, de apparatuur die ze gebruiken bestaat wel.. alleen ze krijgen in de serie de uitslag in 1 dag en in het echt duurt het een stuk langer. Maar ik doel niet alleen op CSI ofzo, er zijn meer realistische detective serie's