1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

misschien wel PC gehackt ofzo.... wat dan te doen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PsychoBoyJack, 28 okt 2010.

  1. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Gister met en chick die zeg maar hyper intelligent was en een PC nerd voor het eerst msn contact gehad. Helaas wed het niet zo gezellig, en hebben we niet echt lieve dingetjes tegen elkaar gezegd. Enige momenten later werd ik van het internet afgegooid, en nu heeft de verbinding kuren... af en toe word word de verbinding verbroken, ook is het in 1 keer tergend traag..... Stom toeval? Of iets anders ... ik heb wel eens in de nieuwe revu zon verhaal gelezen over een PC nerd die gekwetst dorr iemand werd, en vervolgens de kunde had om met de internet verbinding van die andere persoon te klooien..... iemand hier ook ervaring mee, en een idee wat ik kan doen mocht dit echt het geval zijn?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij doe je nu je naam eer aan! 8)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Stom toeval natuurlijk, of die 'PC nerd' is wel een erg zacht eitje. Als je gehacked was en hij zou kwaad willen doen had je nu een onbruikbaar stuk blik op je kamer staan.
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je wordt echt niet zomaar "gehackt". Daar heb je toch wel een redelijke bak kennis voor nodig als hacker. Daarnaast heb je waarschijnlijk een Router, dus je eigen pc is al redelijk veilig (mits je geen webserver draait of andere poorten naar je pc hebt geforward). Plus, heb je je IP adres verteld? Anders is daar sowieso erg moeilijk achter te komen..
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk eigenlijk dat je nog best makkelijk achter het ip adres van een andere persoon via MSN kan komen, er is toch dataverkeer tussen jou en de ander zijn pc. Natuurlijk wel via de MSN server, maar dan nog.
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet te veel over nadenken, dit is puur toeval;)
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen tijdens bestandsoverdrachten en webcamsessies, anders zie je niks.

    *heeft er wat uurtjes netstat op zitten :+
     
  8. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dankjewel mensen hier.... inmiddels de modem en bekabeling vervangen, maar het probleem van het internet wegvallen blijft aanwezig, al is het , wanneer het het wel doet , normale snelheid.....
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet moeilijk om een bestandje erin the sneaken though..msn zit zo vol met gaten. :+

    Maar ik betwijfel dat enig van dit nu het geval is.
    Wat Slurpgeit zelf ook zegt, je hebt aardig wat kennis nodig om dit uit te halen.
    En meestal is het de tijd en moeite niet waard als je boos bent.
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, dat heb ik ook. Iemand mij gehacked? :+
     

Deel Deze Pagina