Dat lijkt mij ook wel een leuk idee. En dat je dan ook met de voertuigen kan rijden, vliegen en varen en met de mannetjes kan lopen (fps en 3rd person). Aangezien er wel wat geweren en pistooltjes zijn van lego, kan je dan je eigen fps deathmatch level maken. Met voertuigen. En als je dan ook nog de mogelijkheid hebt om random mede legolanders af te knallen en hun auto's te stelen, om vervolgens ze in een groot gebouw te rammen en die helemaal overhoop te gooien, dan zou het helemaal geweldig zijn. Maar dat klinkt allemaal te mooi om ooit waar te zijn.
Re: o De manier waarop ik met mijn vrienden lego speelde niet hoor. Moordlustige haaien, kamikaze crashende ruimteschepen, mannetjes vastgebonden op trainrails... Lego is wat je er zelf van maakt. Daar kan ik mij nu ik 20 ben misschien ook nog wel mee vermaken, ware het niet dat ik het geduld niet meer heb om uren door een bak te gaan zitten graaien. Ik heb bovendien al mijn lego al verkocht.
Lego? Doe maar niet. Tis toch leuker om te zien hoe je broertje of zusje zelf iets bouwt van die stenen. Een groot gebouw ofzo, een mooie toren. Of een stad van allemaal verschillende huisjes.................. en dan per ongeluk een bal met 200 kilometer per uur door de kamer trappen. Mhwoehahahahahahahahaharrrr!!!! Niks leukers dan dat.
Maar mijn zusje is 19 en had zelfs vroeger al geen zin in lego. En ik woon niet eens meer bij mijn zus en ouders thuis! . Volwassen gamers willen ook wel eens met lego spelen, zonder het gekloot met die blokjes of de belachelijk dure prijzen van tegenwoordig.
Dat is dus echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoort! Lego is voor alle generaties! M'n pa speelde vroeger ook altijd met m'n legotreinen. Het blijft gewoon leuk die vrijheid!
op die dozen van lego staat toch ook van 3-99 ofzoiets. dus het is voor alle leeftijden. lego heb ik trouwens ook nog dozen vol mee staan hierzo. doe er alleen nooit meer iets mee. eigenlijk wel sund
Ja precies, maar als je het op je Xbox zou hebben zou je er wel mee spelen nietwaar? Dat is dus eigenlijk wat ik naar voren wil brengen!
als er zo'n lego game zou komen voor de xbox zou dat misschien wel heel gaaf zijn ja. maar denk maar niet dat ik daar 60 euro voor neer ga tellen. lego racers2 was trouwens wel heel cool