Missen we nog een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door houtbakker, 13 nov 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Doe mij maar een toffe oorlogsgame die gehost wordt door microsoft zelf en waar dan 32 of meer mensen aan mee kunnen doen. Het is dan ook mogelijk overal in te stappen en te besturen. Je kan met mensen communiceren... etc...

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je niet een jaartje te laat met het posten van dit bericht? :{

3. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee want ja ik denk dat er hele vette games uitkomen die de rest wel weer echt trekt

4. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de Xbox behoefte heeft aan een game als GTA maar dan met de nextgen graphics. Het GTA Doublepack is meer een zoethoudertje en true crime is een typisch geval van net niet....

Ik ben benieuwd naar Driver3 en Mafia. Beide games hebben een bepaalde sfeer die me wel aanspreekt. Bovendien ligt bij driver de nadruk op realistisch weggedrag.

Misschien dat er nog ooit een vervolg komt van wreckless. Een baggerspel, maar wel met een enorme potentie. Graphics waren indrukwekkend, maar de rest was 17 keer niks.... Een freeride optie zou bij dit spel al veel goedmaken.

Midtown Madness is ook niet helemaal mijn ding. Beetje te vrolijk allemaal. Ik hou meer van filmachtige gangstersfeer...

5. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de line-up van het laatste jaar veel gaten heeft opgevuld. Toch zijn er zeker een aantal genre's waar de Xbox tekortschiet, zeker in vergelijking tot de concurrenten. Dan noem ik:

1. Het voetbalgenre: ook al ben ik hier zelf geen grote liefhebber van, ik zie in de winkels een Fifa en enkele Club Football spellen maar daar houdt het ook op. Kijken we naar Sony dan zien we veel meer keus op dat gebied, het is (zeker hier in Eurpa) een populair genre en als we kijken naar bijvoorbeeld Top Spin snap ik niet dat Microsoft onder het label van XSN sports een footie-game van gelijkwaardige kwaliteit laat maken. Het is dan wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is wel het enigste genre wat onder het XSN-label ontbreekt. Het zal daarnaast ook lekker wat modder in het luie gezicht va EA gooien en al dat gezeur om wel of geen Live ondersteuning door EA kan dan ook meteen van de baan geschrapt worden.

2. Het survival-horror genre: erg populair en ook dit genre staat op de Xbox in de schaduw van de line up van Nintendo en Sony. Een Eternal Darkness of Resident Evil van hetzelfde formaat en kwaliteit maar dan exclusief zou zeker geen kwaad kunnen.

3. Het platformgenre: zelfs na zoveel platformers met hoge beloften is er nog steeds geen platfomer/adventure die zich kan meten met Sony's Jak & Daxter of Ratchet & Clank en Nintendo's Mario of binnenkort Billy Hatcher. Kiddy of niet, het ontbreekt wél...nou verwacht ik dat Rare hier verandering in kan brengen, of ze het ook doen is een tweede. Ik ben bang dat een Kameo momenteel de enigste game is van enige kwaliteit die er een beetje verandering in kan brengen, maar ik denk dat ook deze game nog altijd in de schuduw van de eerder genoemde games zal staan. Hopelijk komt Rareware met een waardig vervolg op Banjo Tooie om dit genre definitief bij de Xbox op de kaart te zetten. Want een Blinx/Voodoo Vince/Oddworld kunnen nog zo leuk zijn, maar revolutionair is een ander verhaal...

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  6. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Gundam op Xbox , deze wil ik ECHT HEHHUUUUHHHH !!!!! :D

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog steeds geen normale voetbalgame en dat kan eigenlijk niet vind ik. Daar moeten ze toch eens wat aan gaan doen.

8. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alles een beetje samenvat, dan kan ik globaal zeggen dat, in willekeurige volgorde 'gemist' worden:

- sterke voetbalgame
    - platformgame
    - survival horror game

Het mooist zou ik het vinden wanneer er op dit gebied X-box-only games zouden uitkomen. Dat heeft zijn charme.

Over voetbalgames: Volgens mij is er sprake van dat dat PES, voorheen exclusief op de Playstation, n ook naar de X-Box komt.

Over platformgames: de andere twee consoles hebben enkele ijzersterke platformgames die exclusief voor die console zijn, Jax en Daxter en Ratchet and Clank (ps2) en Supermario Sunshine en Zelda (GC). De X-Box heeft Rayman 3, die erg goed is, maar niet exclusief en wel Munch Odyssee, die wel exclusief is en ook wel leuk/goed.

Over Survival-horror games: een van mijn favoriete genres, hier zijn niet zo heel veel games van, waarbij Resident Evil en Silent Hill mijn favorieten zijn. The Thing is wel leuk, maar benadert niet de spanning en graphics van bijvoorbeeld Project Zero, probeer die maar eens.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    jep die misse we :)

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een half jaartje wachten en dan hebben wij hem ook. :)

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik wacht al tijden op sudeki... die game gaat echt vet worden :).
    De xbox heeft denk ik gewoon nog een echt orginele game nodig (zoals metroid prime op de gamecube -> met welk spel kun je MP vergelijken?).

12. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime kun je moeilijk met een ander spel vergelijken, ze noemen het een first Person Adventure game, volgens mij een van de weinige in deze klasse (de enige?!).

MP lijkt qua opzet bijv. een beetje op HALO, dingen ontdekken, mooie graphics, goeie besturing etc. Belangrijke verschillen zijn echter dat vijanden verslaan niet het belangrijkste in de game is en dat de besturing afwijkt van een First Person Shooter.

MP is echt moddervet en van de ontzettend veel games die ik ken en gespeeld heb een van de toffere...

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Halo2?

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Whahaha, ik wou net zeggen. Dat klinkt bekend in de oren. :cool:

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hoop dat het met Halo2 kan. Dat Microsoft het host en je met lekker veel tegelijk kan. 128 zou helemaal top zijn :9
    Een futuristische oorlog met 64 tegen 64 en dan met voertuigen enzo erbij... kan vast niet maar hoop het toch O-)

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Totaal ongefundeerde geruchten. Reken er vooral niet op.

17. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat wilt hebben de spelers allemaal een zwaar dikke verbinding nodig, er zijn nu nog maar weinig spellen waarme je met echt veel mensen online kan. Tribes2 op de pc kan tot 64, maar dan ziet het spel er niet echt mooi uit. Niet dat het echt uitmaakt.....

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik keb een xbox gekocht voor halo, en omdat battlefield 1942 er op zou komen. dat vind ik misser, alleen voor battlefield laat ik mn xbox welles staan, om te pcen, verder had ik op een goede rts bundel gehoopt met een muis.
    wie weet

19. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    pes is mijn wensdroom, en dan vooral met live en je eigen teams

Deel Deze Pagina