1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

1. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, wacht nog enkele dagen af, hoop nog steeds dat ie geleverd wordt. Ze hebben toegeving gedaan in hun mails dat de Xbox 360 verzonden zal worden wanneer het kon. Nu moeten ze dat ook wel waarmaken :lol:

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt echt allemaal goed via MicroMedia, maar de leverbaarheid is domweg niet binnen een paar dagen. Sowieso krijgt MM maar eens per week op zondag een bestellijst door van het bedrijf dat de website runt en de bestelling krijgt. Daarna wordt er nog een en andere gecontroleerd (omdat sommigen nou eenmaal denken de aanbieding op marktplaats.nl te mogen verhandelen) en pas daarna wordt er gekeken naar overgemaakt geld enz. enz. enz. Er gaan dus eerst al 2 weken overheen voordat er ook maar iets gebeurt met de bestelling. Maar ik vind wel dat ze adequaat moeten reageren op vragen.

Tot op heden is nog niet eens 1/3 van het totaal aantal orders verwerkt. Het zal dus echt nog wel even duren, maar geen zorgen, het komt allemaal heus waar helemaal goed

En ja, vanavond draait er op 1 console GoW, en ook nog 1 SCDA, 1 DOAX2 en 1 PES6, naast een aantal andere games die nog moeten uitkomen. Deze week is dus, by far, de beste. Mijn excuses, maar we zaten met een embargo tot na de X06.

3. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Dus we mogen er zeker vanzijn als ze het geld ontvangen hebben en me verteld hebben dat ze zo snel mogelijk gaan leveren dat we hem ook daadwerkelijk krijgen? Zoja, dan is het een hele geruststelling, weet ik tenminste dat ik de Xbox 360 nog krijg...

Bedankt MrX. voor de nodige uitleg!

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens aan :eek:

Zal wel druk zijn bij die van GoW en PES6, maar ik ben benieuwd :cool:

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik hier nou de enige die deze geweldige aanbieding niet zo geweldig vond?

6. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    na, zover ik heb gehoord waren er veel mensen die hoopte op een clean premium xbox voor 200 of 250 euro, dus met hardeschijf en draadloze controller en verder niks.

7. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de xbox 1 was het toen wel zo..een xbox voor 150 euro terwij hij nog 300 in de winkel koste...ik had zelf eigenlijk in ged8en
    xbox 360 premium voor 200 euro
    dan had ik er direct eentje gekocht

8. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Wel of geen goede aanbieding m'n bips!!

Er was Gears of War!!!!!

En het was vet. Het speelde lekker, helaas met te weinig geluid op de speakers. Maar het zag er echt geweldig uit. Het detail en de grauwheid die ze overbrengen is echt fenomenaal.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, gister was gaaf :cool:. Gears of War, woohoo!

*danst wat rond.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    foto's?

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik thuis ben zal ik ze posten. Zijn wel crappy telfoto's, maargoed.

12. Ajacied88

Ajacied88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders maak ik ze wel met mijn Olympus digitale camera vanavond en post ik ze wel ;). Maar nog meer members van XBW die er vanavond zijn?

13. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Aaaah vorige week geweest dus heb gears of wars gemist. Ach ja nog effe wachten en dan kan ik hem helemaal spelen.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waren er nog nieuwe faceplates of wat? :)

15. dannynima

dannynima Guest

wat houd de 360mission in?ben er wel benieuwd naar.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    start post gelezen?

17. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war was er inderdaad gisteren, heb heel even gespeeld. het zag er echt heel vet uit en alles wat er in de omgeving gebeurde ( omvallende gebouwen enzo). damn wat was dat allemaal mooi =D het viel mij wel op dat het heel soms even haperde, weet niet of dat aan de xbox lag, de dvd of de game zelf o_O maarja dat mocht de pret niet drukken..... ;D

BTW mrX ik heb geen SC:DA Pod gezien, waar stond die dan? in dat game room instructie gedeelte ofzo?

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Gears of War was (voor mij) gisteren wel het hoogte punt van het hele event.:D Heel af en toe een hapering, maar zoals MrX al zei, het is nog een build van de X06, dus inmiddels zijn dat soort zaken alweer glad gestreken. :cool: Maar die trailers stellen echt niets voor vergeleken met zelf een stukje spelen! Er gebeurt zoveel tegelijk op het scherm, zo veel details en nergens lage kwaliteit textures of iets dergelijks. *) Nadeel is alleen dat ik nu weer zes weken moet wachten om verder te kunnen spelen :+

Maar naast GoW was het allemaal keurig georganiseerd! Goede/mooie DJ, prima catering en het was gewoon gezellig! Mijn complimenten MrX :thumbs:

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    zo die dj was idd ook lekker =D en die living room was echt relax :) en de drank =D

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe zeker :9

Splinter Cell had ik ook wel even willen zien, maar Rainbow Six: Vegas was ook absoluut niet verkeerd! :cool:

Deel Deze Pagina