1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mission 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slurpgeit, 9 aug 2006.

1. Dukey

Dukey Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er ook naartoe, kreeg een uitnodiging bij onze Frs. :D

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal zaken even ophelderen:

1) Het is dit jaar anders dan vorig jaar. Vorig jaar een lanceerfeestje, dit jaar een training (okay, ook een feestje, maar dit jaar staan er ook product trainingen gepland). Mensen die xbw.nl bezoeken weten waarschijnlijk al meer dan tijdens Mission 360 wordt verteld.
    2) Het is bedoeld voor personeel van winkels die Xbox 360's verkopen, niet voor consumenten. Zullen er stiekum toch consumenten tussen zitten? Vast wel. Gaan we daar moeilijk over doen? Vast niet. Zo lang de maximum capaciteit per avond maar niet wordt overschreden. Een training met 1000 man tegelijkertijd werkt niet, vandaar dat we dit jaar kiezen voor 12 avonden. Enerzijds meer keus voor een datum die het beste uitkomt, anderzijds minder mensen per avond waardoor betere aandacht en uitleg.
    :cool: Ook dit jaar zal het voedsel en de drank weer tip top in orde zijn. :D

En voor diegenen die er vorig jaar waren: Ik ben die gek die zo nodig iedereen een handje wilde geven. Ik ga proberen dat dit jaar weer te doen, want ik wil graag iedereen bedanken voor de beste launch van een console in de NL geschiedenis. We hebben alle records en verwachtingen gebroken in Nederland \o/ en dat hebben we ook aan het personeel van alle winkels te danken. Overigens kan ik er niet elke avond zijn, want september is voor mij een hele drukke maand, waarbij ik nauwelijks in Nederland ben.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga er ook heen (Dixons) Ik ben benieuwd wat we er te zien krijgen. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten. Ik heb er wel zin in :D

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga er ook heen (Dynabyte). Op 3 oktober. Het 'gezicht' van microsoft (Zuid)Nederland heeft me overgehaald. :D

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al wat meer gehoord?

6. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk is het geen probleem wanneer je je na 6 sept hebt aangemeld...

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen geweest zijn, ben ik erg benieuwd naar hun reacties.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ook :) ... ik ga pas volgende week ... Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het beste kan gaan

9. Wongfeihong

Wongfeihong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben net terug en ik vond het enigszins tegenvallen. Alles was wel erg netjes geregeld qua vervoer en het eten daar was goed te eten, ondanks dat het erg ongezond was ^^. De party waar ik heen ging vond plaats in Kampen op een grote partyboot, die tijdens het feest een toch door het oude kampen maakte. Alles zag er goed verzorgt uit en overal stonden demo pods met games en tv's met 360 reclame.

Qua games was er niet veel nieuws te zien. In totaal waren er drie games die ik nog niet eerder had gespeeld of gezien in real life. Deze waren:

Splinter Cell
    Viva Pinata
    FEAR
    Lego Star Wars, nieuwe (weet niet zeker of die al uit is)

Splinter Cell
    Deze game speelt verschrikkelijk vertrouwt en ziet er ongelofelijk mooi en strak uit. De bewegingen van Sam Fisher zijn realistisch en goed geanimeerd. Vooral het onderwater level was een must om te spelen en om naar te kijken. Ubisoft weet goed wat ze moeten doen met het ontwikkelen op de 360. Deze game gaat een topper worden.

Viva Pinata
    Wat een game, wat een game! Het is erg moeilijk om hier een mening over te geven omdat je echt voor deze game moet gaan zitten. Er was ook geen uitleg van de besturing aanwezig en je moest alles maar raden. Bovendien liep de game regelmatig vast en liep het niet vloeiend. Maar wat ziet deze game er geniaal lekker uit. Het sfeertje is heerlijk, vooral als het nacht wordt en alle beestjes heerlijk slapen. Het is net of je buiten loopt in de wonderlijke wereld die Rare heet. Natuurlijk heeft de game een wel erg kiddy uiterlijk maar bijna alles in deze game is te tweaken. Want ik heb een heel stuk Dark World gebouwd waarin de sfeer juist erg creepy was. Slapende topper!

FEAR
    Port van 1 van de beste shooters op de PC in 2005. Het is meteen te merken dat het een poort is want grafisch gezien deed de game mij niet echt veel. Ik was wel onder de indruk van het aantal fps. Deze bleef ondanks alle actie op het scherm stabiel en ook het rondkijken kon erg snel gebeuren. Deze game heb ik niet veel gespeeld omdat het nogal druk was bij deze stand en omdat ik nog wat andere games wilde checken.

Alle gasten werden opgedeeld in drie groepen waarin je vervolgens langs alle nieuwe dingen werd gebracht. Het trailer gedeelte was niet al te interessant omdat er weinig nieuws geshowd werd. Het enige nieuwe wat ik zag was een trailer van Forza2. Voor Pro6 hadden ze PS2/Xbox beelden gebruikt waardoor veel mensen teleurgesteld waren. Gears of War, Halo3 en Assassins Creed hadden dezelfde trailer die iedereen al 100x heeft gezien.

Ook werd er een show gegeven van de nieuwe webcam. Dit MINI dingetje is indrukwekkend. Het geeft een haarscherp beeld en je kunt er een aantal leuke dingen mee doen. Zo kan je het bijvoorbeeld laten gebruiken als theme. Zo zie je de beelden die de cam registreert als theme met daarover heen weer een leuke filter zoals Aqua. Leuke feature waardoor je theme nu opeens een animated gif lijkt te zijn.

Ook de HD-speler lag in een vitrine maar hier werd verder weinig mee gedaan.

Een avond als dit mag natuurlijk niet voorbij gaan met een leuke goody bag waarin een aantal zaken zaten:
    Wristband 360
    Special T-shirt 360
    Xbox aanbieding (hieronder meer)
    Xbox boekje met nieuwe/oude games

Het is zeker een interessante aanbieding die ze hier geven. Men verkoopt een Xbox360 met een cam, 2 spellen, oplaadkit, extra controller, 1 maand gratis gold voor maar 399 euro. Heel nice al zeg ik het zelf. Jammer dat ik al een 360 had anders was dit een hele fijne aanbieding. Had graag de cam los willen kopen maar hier was helaas geen mogelijkheid toe.

Een geslaagde avond met een redelijke DJ, goed eten, veel oud nieuws, paar vette nieuwe demo's en vooral veel slechte dansers aan het eind van de avond, OMG!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kewl is dit een core of een premium :) en welke 2 spellen? ik wil namelijk een tweede xbox 360 kopen :D en kon je pinnen?

11. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Wongfeihong

Leuk Bevonden:
    0
    Het is op bestelling. Je krijgt een paar later dagen de 360 dan thuis. Het is een premium pakket met PGR en Kameo!

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kewl! .. moet ik dan even regelen .. :D eens vragen of die maat van me er ook 1 wilt

14. Wongfeihong

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook meerdere tasjes vragen, gewoon nog een keer in de rij gaan staan. Zag sommige basterds met 3 tassen weglopen. Dus 3x die aanbieding!

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe nice :) .. maar goed ik ben goud eerlijk .. maar het is zeker een leuke aanbieding :)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek:

ehm nu ben ik de kluts kwijt

Please explain

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien bedoelden de bastaards dat ze geen games EXCLUSIEF voor de hd-dvd player gingen maken.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als dit waar zou zijn, vind ik het toch een nette oplossing. Mensen zonder HD-DVD add-on worden niet verplicht om er eentje aan te schaffen. Al denk ik wel dat de vraag naar een grotere harde schijf aanzienlijk zal toenemen. :)

19. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal speculatie. Geen enkel officieel MS standpunt.

20. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Waarom is dit dan gezegd door een Microsoft medewerker aldaar?

Deel Deze Pagina