Naja, het kan dat ik hem morgen nog krijg, ik ga 9 oktober pas. Anders morgen dat nummer even bellen.
Diegene die morgen gaan kunnen mij eventueel hun 06 pmen en dan zal ik die bellen als ik op locatie ben, of je moet er effe bij vermelden dat je in venlo opstapt dan bel ik je daar al. Dan kunnen we er samen een gezellige avond van maken.
Ik ga ook vanavond Ik heb er al best zin in, alleen jammer dat ik de enige ben die vanuit Dixons in Nijmegen ga. Maar dat maakt me niet zo veel uit , voor de andere xbwders die daar ook vanavond heen gaan.. mischien tot vanavond
Zo, net terug van de Mission Erg gezellig en leuk gedaan dit event! Genoeg ruimte om te gamen, achtergrond info te checken (niet nodig maar goed, wel leuk). Lekkere muziek (lekker dj trouwens ook!), lekkere hapjes, genoeg te drinken, kortom... Geslaagde avond
Jah ik heb me net ook goed vermaakt, zag er netjes uit alleen een bult nuttelose info en oude demo's. Maar uit eindelijk was er bier.
Sja, en in de gaming room waren de demo filmpjes wel van erg slechte kwaliteit... Maar goed, daar boden ze dan ook excuses voor aan . Al met al een geslaagde avond, de effort die ze erin stoppen om zag je zeker terug! Complimenten.
helemaal mee eens volgens er trouwens ook nog fotos van iemand die die mischien heeft gemaakt ? wel weer ff leuk om terug te zien !!
Het was idd vet Lekker eten ook Ik heb een foto van de boot (buiten) en een shaky foto van binnen, laat maar weten als je 1 van de 2 of allebei wilt.
wanneer heb jij besteld?? ik had donderbesteld...bevestiging mail gekregen. daarna geen reacties etc meer Hoeveel mensen hebben nu 360 pakket binnen gekregen?? ik zie alleen KEVKEV binnen?? verder niemand?? morgen even micromedia maar bellen wil spelen >__<"
ik kom er ook net vanaf...best wel mooie MISSIS X en ja idd nutteloze info en ze woude niks zegge over die release data's van de hd dvd en wirelles stuur enzo..maar bij de game afdeling...wel grote tv ...Muziek vond ik minder..mocht wel n beetje zelf mixe want het ware allemaal geripte mixe je kon wel wat goeie games spelen zoals scarface en viva pinata..fligt simulator huppeldepup..
Slecht, echt slecht, totaal verrot nieuws voor diegenen die al geweest zijn. Nu de X06 is geweest mogen we waarschijnlijk wat meer games tonen. How about GoW vanaf vanavond??? (Waarschijnlijk hoor, niet 100% zeker) Als je al geweest bent Als je nog gaat. PS Overigens heb ik diverse keren gezegd, dat als je hier komt, je de info van het event waarschijnlijk niet nodig hebt. Maar je moet ze de kost geven die nog echt helemaal niets weten. Zo zijn er ongeveer 500 Intertoys werknemers aangemeld en voor hen is dit echt nieuwe en bruikbare info.
Mr X kan je niet eens een leuke Gears of War organiseren voor echte fans. Je hebt nu verkopers gehad, game journalisten en dan nu nog een aantal mensen van de straat? Ik wil tevens even kijken of ik een paar echte Playstation fans kan uitnodigen Zo overtuigd ben ik van Gears of War Het mooie vond ik ook dat Intertoys massaal aanwezig is. Men wilt echt het product de Xbox 360 gaan verkopen. De mensen die ik op de Mission 360 had gesproken waren ook enthousiast. Vooral van de Living Room ervaring. Product Placement hoe de winkel ingericht moet zijn. Vond men minder intressant, omdat de winkels daar zelf ook training in krijgen. Op zich was de Living Room Experience misschien te kort en hadden sommige nog vragen.