Mission Impossible nieuwe Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door emilthe1stking, 8 jul 2003.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik had vroeger een game van mi op de n64 en die was wel grappig leuke wapens, hopelijk zitten die er in dit deel ook weer bij.

2. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen, die game werd ook door Atari gemaakt.

3. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    maar hebben jullie al de bewegende beelden van MI gezien? Ja kan zo om een hoekje tegen de muur staan en als er iemand om het hoekje komt zo'n lekkere bash in z'n face geven, zag er goed uit, zou wel eens een splinter cell beater qua gameplay kunnen worden, misschien niet graphics, hoewel ik de schaduwen in het MI filmpje er ook goed uit vind zien...

check http://www.gametrailers.com/vault-m.html en dan trailer 2 kiezen bij de Mission Impossible trailers

4. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ten eerste: Zeer vette site! :D

Ten tweede: Cool filmpje. Duurde wel effe voordat ik die 10 MB had downgeload, maar het was het wel waard. Ziet er zeer cool uit, en lekker veel futuristische gadgets.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gister heb ik Mission Impossible 2 zitten kijken. En wat me heel erg opviel (een vriend van me begon erover) is dat het lijkt alsof Sam Fisher best veel bewegingen uit de film na doet.. Vriend van me speelt nooit Splinter Cell en hem viel het zelfs op :eek:
    Was wazig om te zien, het lijkt alsof de makers van Splinter Cell eerst ff MI:2 hebben gekeken :+
    En als ik dan naar deze bewegingen van de screens kijk.. Misschien zelfde engine ofzo?

6. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met deze game?
    hoe is hij en vergelijk hem eens met splinter cell

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Dit noem ik nog eens oude koeien uit de sloot halen !!

Maar deze game kan lang niet tippen aan Splintercell,
    Dit is gewoon een middelmatige game, met middelmatige besturing, en middelmatige graphics.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prcies. Sluiten dit topic.. goddomme wie haalt het in zijn hoofd om nu nog een 1,5 jaar oud topic weer op te vissen.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm :{ hij heeft toch een vraag over het spel

Splinter cell is beter ... Mission Impopssible is een echte budget spel en de controlls vielen tegen. Je kan beter splinter cell 2 of straks 3 kopen .... niet kopen dus

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb eingelijk een hekel aan stealth games, maar SC was erg vet.
    Denk dat Mission Impossible lijkt me niks aan. (SC is in alle opzichten beter)

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eigenlijk best een aardige game ( kheb hem gekocht voor 15 euri) .. Maar Splinter cell is stukken beter. Eigenlijk is MI:eek:s een soort van Kloon van splinter cell want veel dingen zijn bijna rechtstreeks gekopierd uit dat spel. Maar ik heb me er wel mee vermaakt hoor:p

Deel Deze Pagina