Ik had vroeger een game van mi op de n64 en die was wel grappig leuke wapens, hopelijk zitten die er in dit deel ook weer bij.
maar hebben jullie al de bewegende beelden van MI gezien? Ja kan zo om een hoekje tegen de muur staan en als er iemand om het hoekje komt zo'n lekkere bash in z'n face geven, zag er goed uit, zou wel eens een splinter cell beater qua gameplay kunnen worden, misschien niet graphics, hoewel ik de schaduwen in het MI filmpje er ook goed uit vind zien... check http://www.gametrailers.com/vault-m.html en dan trailer 2 kiezen bij de Mission Impossible trailers
Oke, ten eerste: Zeer vette site! Ten tweede: Cool filmpje. Duurde wel effe voordat ik die 10 MB had downgeload, maar het was het wel waard. Ziet er zeer cool uit, en lekker veel futuristische gadgets.
Gister heb ik Mission Impossible 2 zitten kijken. En wat me heel erg opviel (een vriend van me begon erover) is dat het lijkt alsof Sam Fisher best veel bewegingen uit de film na doet.. Vriend van me speelt nooit Splinter Cell en hem viel het zelfs op Was wazig om te zien, het lijkt alsof de makers van Splinter Cell eerst ff MI:2 hebben gekeken En als ik dan naar deze bewegingen van de screens kijk.. Misschien zelfde engine ofzo?
Dit noem ik nog eens oude koeien uit de sloot halen !! Maar deze game kan lang niet tippen aan Splintercell, Dit is gewoon een middelmatige game, met middelmatige besturing, en middelmatige graphics.
prcies. Sluiten dit topic.. goddomme wie haalt het in zijn hoofd om nu nog een 1,5 jaar oud topic weer op te vissen.
ehm :{ hij heeft toch een vraag over het spel Splinter cell is beter ... Mission Impopssible is een echte budget spel en de controlls vielen tegen. Je kan beter splinter cell 2 of straks 3 kopen .... niet kopen dus
Ik heb eingelijk een hekel aan stealth games, maar SC was erg vet. Denk dat Mission Impossible lijkt me niks aan. (SC is in alle opzichten beter)
Ik vond het eigenlijk best een aardige game ( kheb hem gekocht voor 15 euri) .. Maar Splinter cell is stukken beter. Eigenlijk is MIs een soort van Kloon van splinter cell want veel dingen zijn bijna rechtstreeks gekopierd uit dat spel. Maar ik heb me er wel mee vermaakt hoor