Ik moet toegeven edjuhh, na het hakkelende begin heb je de zaken nu goed in handen genomen (met wat tips, uiteraard) en het ziet er leuk uit! Ik zie je zaterdag 7u en ik zal je zo ff toevoegen dan
is ook de bedoeling er moeten meer van dit soort kompetities komen en ga na deze zeker nog eentje opstarte maar dan misschien CTG
Dat is goed, volgende week zaterdag hoef ik niet te werken dus dan kan ik in principe wel meedoen.. Maar kan het niet op een wat later tijdstip gehouden worden? Of juist 's middags?
ik was er wel en ik hep je een invite gestuurd ik heb iedereen die moest racen een invite gestuurd maar niemand kwam in mijn game dus na 10 minuten vond ik het welletjes dus je had op de invite moeten reageren
bullshit, ik zat bij clumsy in de game, en uit verveling zijn we om 10 over 8 maar kopspijkers gaan kijken.
ik sluit deze thread en begin een championsschip met mensen die WEL op m'n invite afkomen en die hou ik bij op een eigen site dus ik sluit deze thread
nee da kan wel ik hep iemand een friend request gestuurd maar omdat je die nog niet had geaccepteerd kon ik je geen invite sturen maar ik denk dat er iets gewoon fout is gegaan dat je hem niet binnen hebt gekregen case closed
voor degen die het willen weten de uitslag van de eerste wedstrijd is 1e daniel nl 2e defgh 3e guus bok nl voor spek en bonen 4e edjuhh